Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes til madamzora.com

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Brønshøj
Tilmeldt 26. Nov 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Jeg har lavet http://madamzora.com som det da kunne være rart at få lidt feedback på, hvis der er nogen der har lyst.

Projektet er faktisk mest et eksperiment for at afprøve diverse måder at tiltrække brugere til et nyt site - et problem jeg synes jeg kæmper meget med. Jeg vil derfor afprøve forskellige metoder med dette site for at se hvad der fungerer, og ikke.

Madam Zora er endnu ikke så klog, og svarer nogen gange lidt i øst når man spørger i vest. Det er noget der vil blive arbejdet med. Jeg bruger loggen over spørgsmål folk stiller til at generere nye svar.

http://superolivia.dk - Få din indkøbsliste på mobilen

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 16:34

Jeg bruger Google Chrome, og når jeg indtaster en sætning og trykker enter/klikker send, refresher siden, også sker der intet.

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:04

jeg klikket også del , det gik nok videre men intet svar , vis skal fungere skal der komme nogle svar , du kunne 

God ide var at blogger på siden hvad du har som passion og viden og give det videre på siden det trækker besøgene at se en der vil give sin viden videre

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Søborg
Tilmeldt 8. Mar 10
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 00:24

Synes det ville være godt hvis siden ikke var så lang, man tror der er noget nedenunder da der er scrollbars. Ellers får jeg heller ikke svar på de spørgsmål jeg stillede, men det vist noget du arbejder på Wink det må da også være rimelig umuligt at få et nogenlunde svar på alt hvad folk stiller af spørgsmål? Det kommer jo selvfølgelig også an på hvordan du laver logikken bagved.

Synes ellers konceptet er fedt mht. design og selve stemningen på sitet, hvis du bare optimerer det lidt ville det være fint.

www.devicemix.dk - Godt kvalitets tilbehør til din smartphone

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)