Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til digiblognews.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer

For 3-4 måneder siden startede jeg en portal. En gadgetportal. Her skriver jeg om gadgets, gear, elektronik, hardware, smartphones og meget mere.

Jeg kunne godt tænke mig noget feed back til hjemmesiden :) http://digiblognews.dk :)

Det ville også være fedt hvis i oprettede en bruger, og begyndte at kommentere på nogle indlæg!

//Hassan

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 18:44

Hej Hassan.

Syntes din side er meget opdateret med nyheder, har selv brugt den et par gange da jeg selv sælger tilbehør til smartphones, så din side er relevant for mig.

Nu kender jeg dig lidt i forvejen for de reviews du har lavet på mine produkter og jeg er sikker på af andre herinde vil gøre brug af din service når de ser din side og dine videoer.

Klart en side der er et bookmark værd og som alle andre sider er der altid plads til forbedring.

Keep up the good work :-)

Mvh

Frank

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 16:42

Jeg giver normalt længere og bedre feedback, men i korte stikord:

• Hvis din Facebook side kun har 30 likes, så få den væk. Det fjerner troværdigheden. HVIS du gerne vil have den, så hav den af en årsag. Giv mig en grund til at skrive mig op til din Facebook side.
  • Samme med nyhedsbrevet - kan du ikke give mig noget mere end nyheder? Det er dog nok acceptabelt og giver en ok rate af interesserede fordi det er et nyhedssite hvor folk faktisk har lyst til at læse ting.
  • Væk med unikke besøgende og totalt besøgende. Det rager ikke folk, samt det ikke imponerer folk når tallet ikke er højere. Det eneste det siger er "jeg er amatør".
  • Ændre din linkstruktur (det er meget simpelt hvis du bruger Wordpress). I stedet for http://digiblognews.dk/?p=1187 hav /?p=Jeg-er-en-nyhed . Kig i permalinks settings
Hav en skøn dag! :)

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Tilmeldt 15. Aug 11
Fra  Bull Skrevet kl. 18:51

Tak for al din feedback! Har lært meget af denne tråd! :)

Alt feedback jeg har fået har været brugbart :)

//Hassan

digiblognews.dk

Tilmeldt 15. Aug 11
Fra  Bull Skrevet kl. 18:54

Men min footer er tom nu ... Hvad kan jeg sætte ind på den

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:12

Flere undersider intet tekst webshop links i bunden af siden går videre til siden med intet på.

Fodnoten der kunne du også sættet dit CVR nummer og kontakt info det skaber troværdighed.

Mere relevante adsense reklamer i højre siden der står noget om pole dans og salsa dans eller er google blevet så klog den ved hvad jeg har søgt på ?

hvad får jeg ud ad ved at oprettet mig i forummet , jeg kunne ikke se den vild aktivitet , vis ingen skab selv lidt start lidt og få venner i gang der , for ellers vis så få ser siden meget død ud http://thorborg.tv/hvordan-laver-man-et-godt-debatforum.html

Giv mere viden videre i blog indlæg nogle de er næsten kun et billedet om en bærbar kan man sagtens skrive flere 100 ord , men det kræver dog en lille grundviden .

Titlen lav en lang sigende omkring dit emme og udnyt gerne at google viser op til 67 tegn 

skriv løs omkring hvad du har en passion for og skriv det så godt at andre vil linke til det da det giver så meget grundviden.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)