Efter en masse efterspøgelser på et dansk app med Manchester United nyheder, besluttede jeg mig for at prøve og gå i krig med det :) og er godt tilfreds med resultatet. Appen henter de seneste nyheder fra Danmarks største Manchester United Oldtrafford.dk. Derudover kan du se hvem de næste kampe spilles mod. Jeg kunne godt tænke mig noget feedback og en masse ideer om hvordan jeg kan udvikle appen :) Når appen er blevet udviklet har jeg tænkt mig at sætte den til salg for lidt mønter også får man selvfølgelig lidt flere ting og sager end den gratis version:) men noget feedback og nogle ideer ville være rigtigt lækkert :) /Christian |
Hej,
Din app ser rimelig kedelig ud. Det ligner bare at den henter noget HTML fra en side og så viser den det. Du kunne jo evt. lave en lidt bedre stil og så måske se hvordan andre præsenterer nyheder og lign. For lige nu er den vel ikke anderledes end hvis man bare åbner siden i sin browser, er den? For så er der jo ikke meget app over den.
Hvis du vil lave en god app, må du jo spørge dig selv om hvordan den skulle hjælpe folk med at tjekke nyheder fra din side i forhold til hvis de bare tjekker siden.
Og så ser det ud til at du selv har givet den fem stjerner :P
*EDIT* Inden du begynder at sælge den, skal du nok også lige tjekke om du må bruge det der manchester united logo.