Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En opfordring til at rose folk der gør en extra indsats.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 309
Fra  Fakturamanager.dk Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey folkens

I denne uge vil jeg gerne sende en ták til Bilia bilforhandler i Albertslund.

Jeg er ved at købe ny varevogn, mit problem var bare at jeg ikke havde tid til at komme forbi Albertslund for at underskrive kontrakten. Som skulle gøres i denne uge, hvis jeg ville havde min nye bil i næste uge.

Da vi nåede frem til onsdag og jeg stadig ikke havde kunne presse det ind i kalenderen, tilbyder deres sælger at møde mig i Frederikssund hvor jeg befinder mig. Så papirene kunne blive underskrevet, det syntes jeg er rigtig god service, så derfor vil jeg gerne takke Bilia Albertslund for rigtig god service.

Mvh
Tim
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg vil rose dem der booker en stripper og læser vores strip booking betingelserne  det er hårdt at være stripper de steder hvor man skal lave lap dans på en klapsame stol den vil tit klappe samme .

Takke den for der ikke var et løst gulv tæppe man glider 

Takke dem der har et stereo anlæg der kan spil musik når en stripper optræder 

Takker de folk der tørre op vis de splidt øl på gulvet så man ikke glider når man danser på gulvel imens man stripper.

Takker dem man får et rent sted at klæde om , der er ikke sjovt at optræde vis tøjet bliver beskidt vis står i køkkenet og ormklæder.

Måske skulle jeg selv sige nej disse steder der ikke overholder alle vores bookingbetingelserne , men som stripper arbejder jeg selv på en løsning , der måske kan forbedre det , måske lave nogle meget kortere shows er løsning selv 8 minutter er langt shows vis de ikke overholder booking betingelserne 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)