Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En opfordring til at rose folk der gør en extra indsats.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 309
Fra  Fakturamanager.dk Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej folkens.

Nogle gange går jeg og håber på at nogle af mine kunder vil give mig et klap på skulderen og sige tak for indsatsen, så faldt jeg over tanken om hvornår jeg selv sidst har rost en der har leveret noget arbejde til mig.

Så jeg vil gerne rose/takke min webdesigner/tekstforfatter Thomas Skipper som har leveret en kæmpe indsats for at få min nye hjemmesidewww.indtil.nu ) klar til idag, hvor jeg skal til AminoTastic så den var klar til at blive vist frem :)

Så er der nogle der står og mangler hjælp til et hjemmeside projekt, så vil jeg meget gerne anbefalde ham.

Håber der er andre der vil bruge denne tråd til at give nogle positive wipes, til andre der har hjulpet dem.

Håber alle får en god weekend og til dem der kommer til frederiksberg i aften SES

M.v.h

Tim

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:53

Nu er det ik for at lyde negativ, for det er slet ik meningen, men ros mm burde være noget naturligt, som alle gjorde i deres hverdag, og ik kun på opfordring fra andre...

For så bliver det sådan noget halv kunstigt og underligt noget, og slet ik den naturlige ros, som måske var hensigten...

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 14:57

Jeg vil gerne takke den nærmeste kiosk for at lukke kl 21 i stedet for kl 20...

Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Fra  Fakturamanager.dk Skrevet kl. 15:15
Fashion-Seller:

Nu er det ik for at lyde negativ, for det er slet ik meningen, men ros mm burde være noget naturligt, som alle gjorde i deres hverdag, og ik kun på opfordring fra andre...

For så bliver det sådan noget halv kunstigt og underligt noget, og slet ik den naturlige ros, som måske var hensigten...

Syntes mange gange folk har lettere ved at kontakte kundeservice og fortælle hvis der er noget galt i en vrksomhed end omvendt. Det var derfor jeg gerne ville prøve at starte en positiv tråd, så må folk bruge den til havd de vil.....

Mvh
Tim
Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Fra  Fakturamanager.dk Skrevet kl. 15:16
Neeeeej-da:

Jeg vil gerne takke den nærmeste kiosk for at lukke kl 21 i stedet for kl 20...

Tillykke :)
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 15:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil gerne takke Lars Løkke & Villy Søvndal for frivilligt at forlade min tv-skærm når jeg slukker den.

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 16:06
Jeg havde problemer med hosting hos Danost. Jeg kunne ikke noget så basalt som at slette domæner i Plesk. Jeg var skide sur over at deres løsning var at flytte mig over på en platform jeg ikke kender.

Men så vendte det 180 grader. De ringede flere gange for at holde mig orienteret. De løste mit problem og lidt til. Jeg blev mødt med forståelse og god service.

Så kæmpe tak til Danhost for en super god opfølgning som har fået mig til at opgradere og smide alle vores projekter over til dem. Det er rart når nogen lytter til ens behov.

Jeg synes selv jeg fik sagt tak i telefonen, men det afholder mig ikke fra at gøre det igen. Tak!

Og ja. Jeg (og mange andre) kunne godt blive bedre til at rose andre, når de gør noget godt.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:19

Hej

Jeg vil gerne takke mig selv, fordi at jeg er et svin overfor mig selv. Og at jeg er igang med at øddelægge mit liv.

Men ellers vil jeg gerne takke følgende firma'er for at svine mig til.

Censur
Censur
Censur
Censur
Censur
Censur

Men tilgengæld vil jeg gerne takke alle mine kunder, for at de er som de er. Nogle stiller krav, og her vil jeg sige at jeg altid arbejder på at gøre tingene bedre. Og at jeg er glad for at I stiller krav.

Men også fordi at de i opstartsfasen var så forstående, overfor fejl. Og de misforståelser der var, og at det har været med til at udvikle mig personligt, men også mit firma's kvalitet.

Så vil jeg gerne Takke Lidl i Brabrand, for god service, og at I altid er smilende når jeg kommer og er skrup forvirret.....og vælter det meste af butikken.

Så vil jeg også Takke min tobaks pusher, fordi at du aldrig har formået at give mig en lotto kupon med gevinst....og det i 10 år.

/Kenneth

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 16:33

Jamen jeg vil gerne rose Brandt Factories, der altid er søde og lynhurtige til at hjælpe. Når jeg bestiller et banner, er der et udkast klar i løbet af få timer - de er dygtige og kreative - og behagelige at arbejde sammen med.

Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Fra  Fakturamanager.dk Skrevet kl. 08:47
Hej.

Cool at der er nogle der tager sig tid til at få rost andre, forsat god søndag :)

Mvh

Tim
Side 1 ud af 2 (12 indlæg)