Hej Ginnerskov.
Hvis vi starter med det overordnede, ville det glæde et hjerte som mit, hvis der kunne komme lidt styr på inddelingen af hjemmesiden, f.eks ved hjælp af kasser eller lign. Lige nu tog det mit øje nogle kostbare sekunder at lokalisere hvor indholdet rent faktisk var, og det er ikke godt :)
Udover det, er der alt flueknepperiet. Jeg synes det er fedt, med jeres ultra simple menu, men tror det ville være fedt, hvis man kunne gøre den bare en smule avanceret og sætte en underlinje på, når man tager musen over den, så din bruger er sikker på han nu trykker rigtigt når han trykker.
Nogle af dine billeder på siden ser en smule, stretchy ud. kan selvfølgelig ikke udtale mig om hvorvidt det er meningen eller ej. :)
På jeres "Facebook" side, synes jeg godt man kunne arbejde lidt med, at det ikke blot var et barn der stod og manglede sine ben. Det er forholdsvist enkelt og billigt at lave et stykke sammenkoblet grafik med en dreng og et facebook logo og få det til at se overbevisende ud. Lige nu synes jeg det ser lidt rodet ud.
Ellers rigtig godt arbejde, og fortsat held og lykke med det.
Mvh
Jonas Michaelsen