Jeg tænkte på om nogen af jer lige ville tjekke min nye hjemmeside ud (Molia.dk). Indtil videre er der kun en upcoming side, men den vil jeg også meget gerne have noget feedback på :)
Må tilstå, jeg ikke aner, hvordan vi skal kunne give feedback på en side, der - som du selv nævner - er under opbygning. Hvad der mangler? Vel stort set alt?
PS! Kom igen, når der er noget at vurdere.
Dbh
Thomas
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Det vil jeg gøre, det er min første hjemmeside, så ville bare tjekke om der var et eller andet "must have" på en upcoming side. Som jeg ikke havde :)
Tak for dit svar
- Alexander Larsen
Ikke min mening at være efter dig . Men din (ene) side er jo udelukkende en forside, der fortæller os, at der er et website på vej. Så fornemmer at du måske fisker efter idéer til, hvad du skal skrive om indenfor dit område. Men det er nok bedst, at du her går i tænkeboks og bruger din fantasi. I sidste ende er det jo dig selv, der løbende skal være i stand til at levere indholdet.
Held og lykke med projektet!
Dbh
Thomas
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Hvor mange har tilmeldt sig jeres nyhedsbrev? Mit umiddelbare bud ville være 0. Jeg bliver ikke helt trigget af din tekst, som ikke giver mig noget konkret omkring, hvad jeg skal forvente. Det kunne f.eks. være fedt med en tekst noget i retning af "Lær hvordan 2 timers arbejde om dagen kan komme til at tjene 10.000 kr. om måneden" eller noget lign.
Jeg siger absolut ikke at ovenstående tekst er den bedste, men jeg håber du forstår min pointe.
Der mangler noget design. Find nogle sider på nettet der beskæftiger sig med det samme og se hvad deres design er og hvilke virkemidler de har.
Tænk lidt over den normale måde at opbygge en side på som er fx. en header med et logo, en menu der linker frem og tilbage mellem undersider og forside, et område til selve sidens tekst og en footer med oplysninger om copyright, e-meil adresse, (cvr), navn osv.
Der er mange måder at opbygge en side på, så prøv dig frem.
Mvh Jens
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253