Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billige produktbilleder til din webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

På denne dejlige fredag aften vil jeg da også lige smide et tilbud ind til de fantastisk Aminoer.

Lige nu vil jeg gerne tilbyde op til 5 standard produktbilleder for kun kr. 25,- eksl. moms pr. stk. 

Standard produktbilleder er med ens farvet baggrund, typisk hvid, men kan sagtens være andre farver. Typisk fokuseres på hele produktet, men det er bestemt også muligt at fokusere, på enkelte lækre detaljer efter jeres ønske. Du kan se eksempler på de billeder jeg har taget på http://bluenation.dk/portfolio.html

Sidste gang jeg lavede et tilsvarende tilbud fik jeg så forskellige varer ind som ure, robot græsslåmaskiner og IR-øjer til B&O systemer. Så hvad enten dit produkt er rundt, firkantet, blåt, rødt eller noget helt tredje, så retter jeg gerne mit kamera imod det.

Hvis det har din interesse, så skriv en personlig besked, send en mail på jd@bluenation.dk eller giv et ring på 51295020, så tager vi den derfra.

Hav en fantastisk Weekend!

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 23:19

Jesper Dehnhardt:

På denne dejlige fredag aften vil jeg da også lige smide et tilbud ind til de fantastisk Aminoer.

Lige nu vil jeg gerne tilbyde op til 5 standard produktbilleder for kun kr. 25,- eksl. moms pr. stk. 

Standard produktbilleder er med ens farvet baggrund, typisk hvid, men kan sagtens være andre farver. Typisk fokuseres på hele produktet, men det er bestemt også muligt at fokusere, på enkelte lækre detaljer efter jeres ønske. Du kan se eksempler på de billeder jeg har taget på http://bluenation.dk/portfolio.html

Sidste gang jeg lavede et tilsvarende tilbud fik jeg så forskellige varer ind som ure, robot græsslåmaskiner og IR-øjer til B&O systemer. Så hvad enten dit produkt er rundt, firkantet, blåt, rødt eller noget helt tredje, så retter jeg gerne mit kamera imod det.

Hvis det har din interesse, så skriv en personlig besked, send en mail på jd@bluenation.dk eller giv et ring på 51295020, så tager vi den derfra.

Hav en fantastisk Weekend!

Hvor er det flot!

Var forbi jesper i går med en lille robotplæneklipper,

og i dag har jeg fået et par billeder der er meget bedre ind fabrikantens

her er det første http://bluenation.zenfolio.com/p986701659/e3c372797#h1bcc84f

Fra Rødovre
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 02:30

Det lyder godt. men hvad er prisen efter de 5 billeder?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:54

Det kommer lidt an på antallet af billeder du skal have taget. Men mellem 50 og 75 kr. pr. stk. Du kan se min prisliste her.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 16:51
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)