Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ide: Kundehåndteringssystem

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Højer
Tilmeldt 23. Feb 11
Indlæg ialt: 156
Fra  WnB Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Mig og en ven har tænkt os at lave en kundehåndteringssystem sammen.

Der vil være en klient til firmaet som kører på Windows, Mac og iOS. Fra den klient, skal de kunne holde styr på deres kunder, og hvem der har betalt.

Kunderne skal derefter kunne logge ind på et website, og følge processen.

Målgruppen er iværksættere og IT firmaer.

Case:

En kunde skal have sin computer repareret hos et IT-firma.

Kunden går ind på firmaets hjemmeside, og bestiller en reperation.

Hjemmesiden beder kunden at sende computeren til firmaets adresse sammen med et ordrenummer.

Kunden får derefter et login til firmaets kundepanel.

Når firmaet så modtager computeren, indtaster de ordrenummeret i deres klient, og så vil de få kundens oplysninger, i klienten kan medarbejderen skrive mails til kunden, opdatere processen og sende faktura.

Kunden kan så logge ind på brugerpanelet, og betale for sin reparation, og derefter få tilsendt sin computer igen.

Det samme kunne man gøre med webdesigns eller andre programmeringsløsninger.

Hvad siger i til idéen?

Tror i der vil være efterspørgsel på et sådant produkt, og hvad ville være et rimelig pris?

Tak fordi du tog dig tid til at kigge på det.

Glæder mig til jeres svar! :)

Venlig Hilsen

Jesper Nissen

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 21:02

Hej

Sælg 10 stykker software og så er jeres ide god og så er den prissat!.

vh preben

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 21:18

Hej, Jesper. 

Uden det store kendskab, vil mit svar fra en kundes side lyde således:
Jeg tror ikke, at folk(kunderne) "gider" downloade et stykke software for at kunne få sendt deres computer til reparation - desværre. Jeg ved ikke helt hvordan systemet fungerer pt., og hvordan man sender sin computer til reparation - det har jeg heldigvis ikke haft brug for endnu. Men det er derimod en super smart idé til de IT-firmaer som dagligt beskæftiger sig med kunder, at vha. manuelt kunnen, kunne holde styr på sine kunder der igennem.

En idé: Jeg tror derimod, at pengene ville ligge i det, hvis i kunne gøre sådan, at på IT-virksomhedens reparations-side(der hvor kunderne skal navigere sig til, for at få sendt sin com. til reparation), ligger en formular hvori kunden skal udfylde oplysningerne el. evt. logge ind vha. sin NemID-konto, og derfra vil kundens kontaktinformationer ryge ind i et stykke software, som I har udviklet til virksomheden.

OBS. Hvis min idé er standard-processen eller allerede er i brug, vil jeg dog beklage meget, men som sagt; jeg ved ikke sådan helt præcist hvordan sådan en proces foregår mellem B & C, mht. reparationer af IT/elektronisk udstyr. :-)

De bedste hilsener,
Sebastian Stoll.
Iværksætter og grafik designer

Fra Højer
Tilmeldt 23. Feb 11
Indlæg ialt: 156
Fra  WnB Skrevet kl. 21:23

Sebastian Stoll:

Hej, Jesper. 

Uden det store kendskab, vil mit svar fra en kundes side lyde således:
Jeg tror ikke, at folk(kunderne) "gider" downloade et stykke software for at kunne få sendt deres computer til reparation - desværre. Jeg ved ikke helt hvordan systemet fungerer pt., og hvordan man sender sin computer til reparation - det har jeg heldigvis ikke haft brug for endnu. Men det er derimod en super smart idé til de IT-firmaer som dagligt beskæftiger sig med kunder, at vha. manuelt kunnen, kunne holde styr på sine kunder der igennem.

En idé: Jeg tror derimod, at pengene ville ligge i det, hvis i kunne gøre sådan, at på IT-virksomhedens reparations-side(der hvor kunderne skal navigere sig til, for at få sendt sin com. til reparation), ligger en formular hvori kunden skal udfylde oplysningerne el. evt. logge ind vha. sin NemID-konto, og derfra vil kundens kontaktinformationer ryge ind i et stykke software, som I har udviklet til virksomheden.

OBS. Hvis min idé er standard-processen eller allerede er i brug, vil jeg dog beklage meget, men som sagt; jeg ved ikke sådan helt præcist hvordan sådan en proces foregår mellem B & C, mht. reparationer af IT/elektronisk udstyr. :-)

De bedste hilsener,
Sebastian Stoll.
Iværksætter og grafik designer

Hej Sebastian

Det du skriver var lige præcis idéen!

Mange tak for dit svar! :)

/Jesper

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:26

Den med NemID var en rigtig fed tilføjelse!

(Jeg er Jespers partner-in-crime :) )

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)