Hallo her inde.. Er det nogle der kender til betalings systemet Money Bookers?? Har brug for et betalings system til min nye webshop. Bruger Dandomain i en anden webshop og regnede med at jeg kunne bruge det samme til den nye, ved at linke over..men nej Har set nogle webshops som bruger Money Bookers, men kender ikke nok til den, til at jeg tør og oprette den på shoppen. Hører gerne fra nogle som ved hvordan den virker og fungerer, samt pris.. Hilsen Kirsti
|
Vi på Coolskins.dk benytter Moneybookers og Paypal til at håndtere vores betalinger.
Moneybookers er en anelse billigere end Paypal og kan håndtere Dankort.
Vi har dog oplevet, at Moneybookers ikke er så gode til rene Visa/Dankort. Nogle kort afviser den ganske enkelt. Derfor forsøger vi at få alle vores visakort betalere til Paypal.
Modsat Paypal er Moneybookers meget mere grundige. De kræver at du har terms of service, return policy mv. på plads. De tjekker og ringer til dig, hvis tingene ikke er i orden.
Det største issue for os mod Moneybookers er, at de gerne vil have at du opretter en konto hos dem sammen med din betaling. Det er sådan lidt mere bøvlet for kunden frem for klassisk PBS.
Men intet opstart og intet månedligt gebyr.