Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvid din grænser lidt

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg starter lige med mig selv.

Jeg surfer rundt på de samme 20 hjemmesider og "gider" ikke opsøge flere, men får jeg en anbefaling? så besøger jeg da siden. Men hvorfor udvider vi ikke vores søgen efter nyt og evt. mere viden ?

Det er ikke nogen hemmelighed at jeg har startet en ny side op og pt. er der ca. 25 nye besøgende dagligt, men de sidste 4 dage har der ikke været en eneste nyoprettet bruger ? hvorfor ikke ?

Venter folk på at der kommer flere brugere til? eller hvad er det der gør at man ikke vil deltage aktivt på en ny side man falder over?

Der er naturligvis en del personer som ikke finder emnet interessant, men 80 % gør nok ?

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 20:11

Måske DU skulle udvide din grænse lidt? Såvidt jeg lige kan se, er det kun amino brugere der har skrevet i dit forum. Har du reklameret for det andre steder? 

Du har tidligere skrevet at du ikke selv ville ligge noget indhold på siden, da du mener at det er brugerne der skal skabe debatten. Faktum er bare at det er den langsomste måde at komme igang på. Lav noget debat som folk naturligt linker til, link også gerne selv til det rundt omkring på andre forums (Så længe du ikke grænser på spam)

Jeg ville aldrig bruge dit forum, som det står nu. Der er jo intet indhold? Ingen spændende debatter. Der bliver ikke snakket om noget som der ikke gør på Amino. 

Tænk på at dine bruger altid vil have tanken "What's in it for me?" 

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 20:12

Og det var ikke for at være provokerende at jeg skrev hårdt i indlægget, men du lagde selv op til den, med din overskrift! Wink

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Skrevet kl. 20:19

Du har jo helt ret, men der er jo brugere som er gået igang, der er kommet små 35 indlæg på 10-12 dage :-) og al start er jo svært.

men lad for guds skyld være med at sammenligne min nye side med Amino som jo er i en anden liga...for nu ;-)

Så starter jeg med mig selv, giv mig en hjemmeside som synes der er værd at besøge, så gør jeg det :-) så tilmelder du dig min og får startet nogle gode debatter :-)

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 20:26

Mads A.:

Du har jo helt ret, men der er jo brugere som er gået igang, der er kommet små 35 indlæg på 10-12 dage :-) og al start er jo svært.

Ja og derfor bliver du nød til at "køre siden igang" 

Mads A.:
men lad for guds skyld være med at sammenligne min nye side med Amino som jo er i en anden liga...for nu ;-)

Hvis din side og amino kan det samme - Og brugerne er de samme. Hvorfor skal jeg så bruge din side?

Jeg har tidligere givet dit et -synes jeg selv- genialt råd, men det har du ikke gjort noget ved - Selvom det ville tage dig 30 sekunder. Og det ville få dig til at skille dig ud fra en masse andre sider.

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Skrevet kl. 20:31
Kan du ikke gentage det igen;-)
Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 20:35

Jeg sender det i en PM

Fra Ballerup