Hej alle Amino'er Vi er nu endelig langt om længe klar til for alvor at gå i luften med vores nye projekt: Leasingbiler.dk Projektet går i alt sin enkelhed ud på at samle hele leasingmarkedet ét sted - vi har skabt Danmarks største leasingportal! Vores besøgende og brugere vil blive en blandet flok, alt fra folk der har erfaring inden for leasing og bilmarkedet, til folk der blot søger information om hvad leasing er. I vores portfølje findes både leasing af motorcykler og biler, her i blandt både til erhverv og private, og fremadrettet vil flere forskellige køretøjer komme ind over. I denne glædelige anledning har vi lavet et godt introduktionstilbud på bannerannoncer! Antal af besøgende er svært at sætte præcist, da vi endnu ikke har benyttet os af offensiv markedsføring og/eller gjort meget SEO arbejde. Den nuværende statistik for forhenværende måned ser således ud: Send mig en PB med din mail, så sender jeg noget materiale afsted! Udover at byde ind på de respektive annoncepladser, er vi stadig interesseret i at få feedback på siden - giv feedback inde på siden, og så kan det meget muligt være netop dig der kommer en tur i biffen for to! Ha' en god weekend! Dbh Jesper |
Hej,
jeg tror ikke du har slået privat besked til, :-) kan ihverfald ikke få det til at virke :-)
Men du må gerne sende mig noget materiale, til mail adressen me@waki.dk