Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på kommende brugtbørs, MacByt.dk

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi Phillip,
Thank you for your review of my site. :)

First of all. You mention that the large picture on my frontpage is really bad. You are right about that, but the big picture changes, to the five newest articles on the site. That is not for me to decide which pictures to put in the users articles. :)

"Too much text on the frontpage"
While the site is in beta, there is a lot of text to explain what we do, and why we do it. There is also some text, to say "thank you" to all the people that are testing my site. Like you ;)
This is going to be changed when we are going out of beta. 

"The Facebook feed doesn't look very Facebooky"
This is a standard Facebook Feed box, taken from Facebook themselfes. 

"Cool you can assign stars to the users"
This, I am working on. This is just one of the many functions that does not work yet.  

"I wanna write to this article"
You can not write a comment unless you are logged in. This is because the users who use my site to sell their stuff, needs to know whom they are selling to. I also want to clear my site of spam.
Btw. you can not even send an email to the selling user, unless you are logged in. That is for the same reason. 

"Let's see who owns this site"
If you press "Kontakt" you can see who developed the site.

"I wanna take a screenshot of this"
I am just curious. How can you use the milestones from my site, in your business? :)

"Let's check out the Facebook page"
There you found an error. The link is pointing at the MacByt Facebook App. This is going to be corrected to our page.

"Why can't I like your page"
You can, actually. It's just on the frontpage. You said in the beginning of the review, that you didn't want to press the "Synes godt om" button.

I hope you got some answers. ;)

Thank you for the feedback :D

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:38

emmer frem med dem

Mere frem med produkterne forsiden

kort om alle nyeste klik 

kategorierne hvad er meste valgt 

kort intro om dem 

social knapper

tekst størrelse 

Hele siden er 9 størrelse på siden lav den på normale størrelse 11-12 måske fylder teksten for meget nu med den er  mere læsebar , derved en god  

betingelse siden med 2300 ord , er meget vigtigt den der overskrifter h2 og h3 i for samme skrift størrelse hele vejen er det nærmeste umuligt at overskue, dog også vise sider  andre kan med fordele deles op i med underskrifter 

Inter links 

De stor sider kunne udmærket deles op og der kunne og så lave en ord bog på siden der forklaret alle dine ord på siden derved vil teksterne blive mere kort fattet og overskuelig og den linker videre til et interne side der forklare mere dette ene ord , og når engang forklaret dette kerne ord behøves ikke 100 gang forklare samme nu linker du til den side og den side starter med h1 omkring dette kerne ord.

kontakt siden 

Frem med dit CVR nummer det skaber troværdighed

grundtekst lidt om firmaet og dig eller lave en side om firmaet , jo mere man ved jo mere troværdighed.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København Ø
Tilmeldt 12. Jul 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:51

Tænkte at det var på tide at designeren kom ind i debatten, så her kommer jeg. 

1 - Emner) Som Dennis tidligere har nævnt, så bliver forsiden ændret i fremtiden. Der kommer flere produkter på forsiden, og faktisk bliver det forholdvis meget a la det du foreslår. 

2 - Sociale knapper) Der er taget højde for de medier, men fokus er Facebook til at starte med. 

3 - Tekst størrelse) Jeg ved ikke hviken browser du sidder med, men størrelsen på fonten er 12 px. Jeg ved vi har haft et par små problemer med IE, men det var mere fonttypen. Dette er dog rettet. Dog har jeg tænkt på at sætte ikoner til diverse overskrifter, for at gøre det mindre teksttungt, så dette er undervejs. 

Jeg har været ret konsekvent mht. fonttyper og størrelser, så der burde ikke være de store problemer med dette. 

4 - Links) Jeg følger dig ikke helt med en ordbog til siden? Hvis jeg forstår dig ret, så ser du gerne en ordbog der forklarer diverse emner inde på MacByt? Dette er jeg meget uenig i, og kan ikke se behovet for sådan et tiltag. Det vil kun blive mere forvirret hvis der skulle en ordbog til at forklare siden.

Så dette sker ikke.

5 - Kontakt siden) Vi er ikke en virksomhed som sælger produkter, så i princippet behøver vi ikke et CVR nr. Vi er ganske enkelt 'kun' mellem manden der tilbyder vores brugere mulighed for at sætte deres brugte produkter til salg. Så dette er ikke nødvendigt?

Dog kan jeg sagtens se din pointe i, at vi skal finde en løsning på at virke troværdige. Dette arbejder vi med, og forhåbentlig finder vi snart en løsning. 

Mange tak for dit feedback. Det er altid rart at få kritik, og inspiration til at få et bedre produkt. 

Mange hilsner fra Tommy (designeren)

Fra København Ø
Tilmeldt 12. Jul 10
Skrevet kl. 19:25

Hello Phillip, 

Some comments from the designer of MacByt, and thank you for your time to make a video review of the site. I'll try to comment on your video, and I'm going to use the same quotes as Dennis mentions, to answer your comments. 

1 - Text) As Dennis says; We're currently in beta mode. I agree that we have a lot of text, but we feel its important to explain our concept to the users. There are many other ways to handle that task, and perhaps a video could be an answer. But for now, we're using the text. 

2 - Facebook'ish) We're not Facebook, and I don't want to use a Facebook'ish theme for that section. Besides from the standard layout from Facebook it self. 

3 - The opportunity to answer an article) Dennis and I have been talking about the opportunity to leave a comment on an article, without have to login. We are trying to avoid any kind of spam, and unserious bets on the items. So thats why you can't leave a comment, without logging in to the site. 

4 - Pictures) Its really difficult to dictate the users to upload great pictures of their item they're selling. We can't do that, and we won't. But we do encourage the users to upload some great pictures, that will help them with selling the product. But that really the only thing we can do... It would be almost impossible to review all the pictures they're uploading, and deleting them. That is a no go... For us.

I hope that answers some of your comments. 

My kindest regards, 

Tommy (the designer)

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 19:37

Jeg synes...

Istedet for nyeste annoncer på forsiden, så burde du have oversigten med de forskellige produkttyper, så folk klikker ind og kan finde, hvad de mangler - du kan altid have en kategori med nyeste produkter.

Noget helt andet, hvad med at lave nogle aftaler med folk, der kan reparere de forskellige apple-dimser - eventuelt noget profitshare med dem eller blot sælge reklameplads til dem. 

Tilmeldt 19. Oct 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 19:57

Det er jo et genialt koncept, lækkert at være fri for al det 'clutter' der er på dba hvis man nu kun er ude efter mac produkter. Dejlig integration med facebook. Har lige sat mit gamle iMac til salg, lidt dyrt, men man ku jo håbe.

Eneste der lige falder i øjnene som bør rettes asap, er billerne på forsiden, de skal holde proportionerne når de resizes, det andet ser meget amatøragtigt ud.

Held og lykke med biksen.

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 20:12

Jacob:
Det er også en måde at gøre det på. Men som sagt, meget kan ske med forsiden i fremtiden. :)
Jeg er bare glad for at den ikke er tom. hehe
Vi har prøvet at lave nogle aftaler med en del folk efterhånden, men ikke med firmaer der repererer Apple produkter.
Vi kommer ikke til at sælge reklame pladser, da vi ikke kan lide reklamer. ;) 

Filip:
Jeg har allerede rettet upload delen af siden. Billederne holder fremover sine proportioner. Jeg har også skrevet til de brugere, som har ødelagte billeder om at de kan uploade nogle nye, og slette de gamle. 

Jeg har lige luret din profil på MacByt. Du skal nok kigge på den fødselsdato du har angivet til Facebook.
Vi får at vide at du er 106 år gammel. ;) 

Tilmeldt 19. Oct 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:25

Nåja, det er rigtigtnok, skulle lige se hvor gammel facebook synes man måtte være for bruge deres site :)

Fra København Ø
Tilmeldt 12. Jul 10
Skrevet kl. 23:59

Idéen med forsiden, set fra mit synspunkt, så er det at sætte enkelte annoncer i front. Og vise de nyeste varer. Jeg kan sagtens følge din tanke i at kunne udvælge specifikke produkter fra start af, men hvis vi gør det, så mister vi den simple tilgang til sitet... Og selve Mac/Apple oplevelsen. Det skal være nemt, og ikke mindst, tilgængeligt. Det er vores filosofi.

Så med andre ord: 'Hold det simpelt'. Hvis vi putter for meget 'clutter' på, så mister folk interessen, og forsvinder fra sitet.

Udover det, så fin idé med aftaler med folk der kan diverse reparationer. Ingen tvivl. Det er dog ikke vores fokus område. Ikke lige nu ihvert fald. Derudover, så kommer der til at figurere et minimum af reklamer inde på sitet. Det ville ligge lige til højre benet, at sælge reklame plads. Men det er ikke særlig sandsynligt, at der kommer den form for reklame på MacByt. Der finder vi på alternativer, som allerede ligger i koncept udviklingen. 

Fra København Ø
Tilmeldt 12. Jul 10
Skrevet kl. 00:08

Reklamer kommer til at være minimalt, så meget kan jeg sige. Som Dennis siger, så vil vi ikke sælge reklame plads. Hvis vi gør, så går der ikke længe før vi ligner DBA.dk, hvilket vi ikke ønsker. Og det ved vi, at I brugere ikke ønsker. Vi har længe set på sådanne reklamer, og jeg personligt, tror ikke det er vejen frem. 

Billederne er under udvikling. Vi er opmærksomme på problemet, og vi er helt enige med dig. Udover det, så fedt du har sat noget til sagt. I like.. Og det er noget jeg deler på FB.

Held og lykke med salget.

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)