Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på kommende brugtbørs, MacByt.dk

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,
så spørger jeg jer endnu engang (med nyt site).

Jeg vil gerne dele spørgsmålet op i 2.
Først vil jeg gerne vide hvad i synes om idéen der står på min nuværende splash side, på www.MacByt.dk 

Derefter vil jeg gerne vide om der er nogle kvalificerede personer der kunne tænke sig at være alpha tester på sitet. Der er ganske få testere i forvejen.
Hvis du har lyst, må du meget gerne skrive en email til info@macbyt.dk hvor du skriver lidt om hvilket forhold du har til Apple produkter, eventuelt også hvorfor du mener at du er kvalificeret.

Hilsen Dennis  

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:20

Hvordan kommer man rundt på siden? Jeg forstår det ikke helt..

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 11
Skrevet kl. 17:24

Det gør man ikke endnu. 
Siden er stadig i alpha.

Men som mit ene spørgsmål lyder; hvad synes I om idéen der står på splash siden? 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:43

Nå ja mig der var lidt for hurtig der.. Super idé... Bare husk at have nogle produkter klar til at bytte/sælge videre inden i går igang en "køb brugt" side som er tom er aldrig godt..

Fint at i har nogle test piloter!

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 11
Skrevet kl. 17:47

Jeg regner så sandeligt ikke med at jeg selv skal fylde siden ud med annoncer. :P

Jeg havde lidt håbet på at der var nogle Apple brugere ude i verden, der kunne oprette nogle annoncer, og handle med hinanden :)

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 18:05

MacByt:
Jeg regner så sandeligt ikke med at jeg selv skal fylde siden ud med annoncer. :P

Det kan du bande på, at du kommer til i starten. Hvorfor skulle folk ellers handle på din side fremfor DBA? Du bliver nødt til at give folk incitament til at sætte deres produkter til salg på netop din side.

On-topic: Share-knapperne virker lidt flabede, når der ikke er noget indhold på siden. Derudover bryder jeg mig ikke om ordlyden i "Hvornår vi går live, ved vi ikke helt.". Er formålet med sådan en side netop ikke, at give en lanceringsdato eller i det mindste holde de besøgende informeret om status på projektet?

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 11
Skrevet kl. 18:12

Magnus:
Det kan du bande på, at du kommer til i starten. Hvorfor skulle folk ellers handle på din side fremfor DBA? Du bliver nødt til at give folk incitament til at sætte deres produkter til salg på netop din side.

Lad os nu se. Jeg tror på at vi har rigeligt med brugere, allerede nu. 
Jeg laver dog selv 2 annoncer når vi går live. Men det er ikke for at holde sitet igang. 

Magnus:
Share-knapperne virker lidt flabede, når der ikke er noget indhold på siden. Derudover bryder jeg mig ikke om ordlyden i "Hvornår vi går live, ved vi ikke helt.". Er formålet med sådan en side netop ikke, at give en lanceringsdato eller i det mindste holde de besøgende informeret om status på projektet?

Jeg er dybt uenig i af de sociale knapper er flabede. Man kan "Like" idéen om det kommende site.
Jeg giver dig dog ret i, at der bør stå en lancerings dato. Men det er bare ikke nemt at forudse, synes jeg.

Jeg takker for dit input.

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 18:50

Splash-siden, som du kalder den, ser helt fin ud. Det er en god ide med likes/tweets osv. Jeg glæder mig til at se hvordan det går, men som det blev sagt så tror jeg også det bliver op ad bakke.

Held og lykke.

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 11
Skrevet kl. 18:52

Man skal være født med en guldske i num***, hvis ikke det skal gå op ad bakke. :)

Tak !

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 13:26
Hello,
Here is the video feedback I made you:
Side 1 ud af 3 (24 indlæg)