Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate netværk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er på udkig efter et affliate netværk til mit website og er ved at indhente "tilbud" fra forskellige netværk, jeg har fået svar fra et par stykker og må indrømme at jeg er noget overrasket over de opstartpriser de sender.

Vi snakker op til omkring 50.000 kr pr. land bare for at komme i gang med det, er det helt normalt eller er det bare mig der "vælger" de forkerte.

Hjælp og vejledning ønskes, på forhånd tak

Best regards

Fra Randers SØ
Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Fra  Proteininfo.dk Tonerland.dk Skrevet kl. 13:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I Danmark kan du komme igang hos partner-ads.com  ganske gratis!

ellers prøv Euroads, de har i flere lande. f.eks. Danmark, Norge, Sverige og Finland!

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Skrevet kl. 13:56

Hej Hojben

Tak for info, jeg har sendt en mail til Partner-ads, det er vist Ken herinde fra der har det hvis jeg husker ret, men har ikke hørt fra dem endnu.

Euroads mener jeg er meget dyre at komme i gang hos.

Best regards

Fra Randers SØ
Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Fra  Proteininfo.dk Tonerland.dk Skrevet kl. 14:00

Kim Boldig:
Tak for info, jeg har sendt en mail til Partner-ads, det er vist Henrik herinde fra der har det hvis jeg husker ret, men har ikke hørt fra dem endnu.

Det var så lidt :-) Han hedder nu Ken Skype-Smile

Du finder ham her

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Skrevet kl. 14:03

Hej Hojben

Det er rigtigt, har rettet mit indlæg....pinligt :)

Jeg har sendt en mail til dem også, jeg kigger også efter et affiliate netværk til UK og USA

Best regards

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 14:08

Kim Boldig:

Euroads mener jeg er meget dyre at komme i gang hos.

Ikke nødvendigvis.. Ved ikke hvor 'sultne' de er nu, men ved fra tidligere, at man har kunne komme igang helt gratis. Ellers er det bare at presse dem og sige, at du ikke vil betale gebyret.

IQmedier har et mdr. gebyr på ca 1000 kr - ved ikke om det kan forhandles, men du kan jo prøve

Tradedoubler er dyre (sikkert dem du har fået en pris på 50.000 kr fra?), så sats på nogle af de andre.

http://www.smartresponse-media.com/ er også en mulighed.

På Partner-ads.dk opretter du bare dine kampagner. Du skal så betale 800+moms og så er du igang. De 800 kr er ikke et opstatsgebyr, men pengene bruges til betaling til affliate. Når saldoen nærmer sig nul - ja så modtager du bare en ny regning. Utroligt nemt og lige til at komme igang med.

Mvh

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 14:10

Kim Boldig:

Hej Hojben

Det er rigtigt, har rettet mit indlæg....pinligt :)

Jeg har sendt en mail til dem også, jeg kigger også efter et affiliate netværk til UK og USA

Best regards

Prøv http://www.paidonresults.com/ og http://www.cj.com/ - ved ikke om de har store opstartsomkostninger, men du kan jo forhøre dig.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)