Det var godt nok voldsomt, hvordan kan det være? |
Har ingen idé - syntes også selv det var meget!
Fik dem med posten sammen med en Brochure... måske det er fordi vi er en stor virksomhed? aner det ikke..
Det var godt nok voldsomt, hvordan kan det være? |
Har ingen idé - syntes også selv det var meget! Fik dem med posten sammen med en Brochure... måske det er fordi vi er en stor virksomhed? aner det ikke.. |
Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.
Hvis nogle har en kupon liggende som de ikke bruger, vil jeg da gerne have den, mit nye site har da bruge for al den reklame vi kan komme i nærheden af :-) Skriv til mig på info@mediaplace.dk |
Lyder underligt mit kom i et brev. Må man spørge hvor mange ansatte i er? Det må være en pæn stor marketingsafdeling der har 20 kontoer :D |
Jeg har ikke sagt vi har 20 kontoer?
|
Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.
Det var for sjov jeg skrev det |
okay - det var bare ikke sjovt, derfor jeg sagde det :) |
Hvorfor smider i dem ud eller lader dem ligge uden at bruge dem? Det kan jeg ikke se noget logisk i. Du får 750 kroner + 20 = 15.000 kroners gratis annoncering. Du kan jo indløse dem, bruger pengene, og stoppe kampagnerne igen? Det er måske bare mig der ser 15.000 kroners annoncering som meget? Ja - jeg ser selv 750 kroner som meget i annoncering. Med Venlig Hilsen |
Hunderacer - 550 forskellige hunderacer
Hej morten Jamen hvad skal jeg dog bruge dem på? Og de er alligevel så nemme at få fat at det er helt vildt. og havde ikke nogen nye sites hvor jeg kunne bruge dem.. Anyways :) måske jeg skulle have smidt dem ud på Amino! vidste bare ikke at folk var sultne efter noget det er gratis at få fat i :) |
Mig bekendt kan man kun bruge én af disse "normale" kuponer pr. konto. Og det er kun tilladt at have én konto. Er det ikke korrekt? Derfor er disse kuponer jo noget værd for os som har en konto, og selvfølgelig gerne vil have noget gratis annoncering. |