Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance sælger på kommissions basis i Sverige søges

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Mar 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Ved ikke om det er det rigtige sted at spørge. Ellers ved i måske hvor jeg kan henvende mig ?

Vi har importen til Danmark og Sverige af nogle produkter til haven, der stort set kun sælges 6-7 mdr. om året, 

Her i Danmark er det godt etableret og sælger godt, dvs. man kan leve af det.

I Sverige har vi ikke fået gjort så meget ved det endnu, men i kraft af flere indbyggere er potentialet noget større end i Danmark.

Derfor søger vi en freelance sælger på kommissions basis, der kan opbygge et forhandler netværk i Sverige.

Det er nødvendigt at kunne tale Svensk og have egen bil, der skal også påregnes oversættelser af brugsanvisninger til Svensk samt meget kørsel.

Indtjening vil naturligvis i starten være lav men alt efter indsats er mulighederne store.

Ingen nybegyndere. 

Tilmeldt 22. Apr 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

jeg har her fornylig set jeres mail på Amino og ved jo ikke om der er sket noget omkring det.

Jeg har siden midten af firserne arebjdet med Sverige primært fødevarebranchen, men alt fra importører til grossister til kæder.  Jeg arbejder p.t. med nogle produkter som er egnet til byggemarkeder og lignende og forstår at jeres produkter også er til denne sektor.

Hvis I er interesserede er I velkomne til at ringe til mig for at vi kan klare af om der er fælles interesser.

Med venlig hilsen,

Small Marketing v. Ole Wachmann

8624 6208  /  20 999 385

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)