Hej Aminoer Vi er netop ved at ligge sidste hånd på vores norske udgave af vores webshop www.illux.dk . Vi producerer alle produkter i Danmark og sende dem til private kunder i Norge og vi vil ikke have nogen medarbejdere i Norge. Udfordringen ligger i at ved salg til Norge skal vi sælge produkterne uden moms hvorefter den norske kunde skal betale moms og told ved modtagelse. Det giver en masse bøvl med pakker der strander i tolden og kunder der bliver overrasket over at de skal betale noget ved levering. Vi søger en løsning hvor det, for den norske kunde, er lige så nemt at handle med os, som med et norsk firma. Er der et firma eller person der kan hjælpe med denne proces. Hvis det indberetter oprettelse af norsk selvskab, vil jeg gerne at firmaet tager sig af alt med stiftelse, registreringer og hvad der ellers er af bureaukrati. Med andre ord søger jeg en løsning hvor jeg ikke skal til at sætte mig ind i momsregler, norsk lovgivning og så videre. Er der nogen der kan hjælpe mig? |
Ud fra de manglende svar ser det ud til at der et et sjældent hul i konsulentbranchen :) Hvis der en der har mod på at udfylde dette hul kan vedkommende jo bruge os som test-firma :)