Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

twitter followers Hvordan gør jeg

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 03:09
Hvor mange stjerner giver du? :

hej amino.dk

Nogle som kan forklar mig, hvordan jeg giver f.eks 1000 twitter followers ud? da jeg gerne ville sælge en service på Fiverr :)..

Hvordan gør jeg

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 04:28
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person
Kort og godt

Du går ind på www.twiends.com og følger alt og alle så du opbygger en masse seeds. De seeds bruger du så til at udbyde din købers Twitter.

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Skrevet kl. 08:27

Tak for det :

Har lige oprette mig en bruger derinde, synes ikke at jeg kan se nogle steder, hvor jeg kan dele min Followers ud?

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 08:50

Du skal jo oprette 1.000 Twitter konto, hvis du vil sælge 1.000 follows til folk.

Der findes sikkert et system til det, da det kommer til at tage en del tid at gøre det manuelt, men tror omvendt du kan komme til at tjene en del på det, når du er klar, har automatiseret det osv., men tror ikke det er så nemt som du lige tror. ;-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Skrevet kl. 09:07

Jeg trorede bare man kunne gøre det via sin egen follows?

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 11:47

Nej, ikke hvis du vil sælge follows til folk på Fiverr.

Hvis jeg betaler en fyr på Fiverr for at give mig 1.000 followers skal han jo (hvis han ikke havde et system til det) ind på alle sine egne 1.000 konti, og trykke "Follow" ved "TobiasHyldeborg".

Du kan selvfølgelig lave et samarbejde med nogle af dine followers ved, at de måske får en del af kagen hvis de følger nogle bestemte personer, men tror næsten det ville være mere besværligt end, at finde et program/kode/system til at gøre det hele for dig. :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)