> men er du ikke for barsk i din dom med 3-6 uger?
Nej, i snit er det ca. den tid sådanne sites "overlever" i Google. I MSN kan de leve en del længere, men der er så bare ikke så meget trafik at hente. Yahoo ligger et sted imellem de to, men for danske sites er Yahoo næsten ligegyldig.
Din side er defineret til at være XHTML 1.0 Strict, men validerer ikke til denne standard. Jeg er ikke sikker på, om det kan have indflydelse på søgeoptimeringen, men det er alligevel ret vigtigt at din side er kodet korrekt.
Jeg forstår hvad du mener med ''høj risikoprofil''
Jeg ser mere et problem i at besøgstallet skal holdes oppe ved konstant at anvende Google AdWords, som tapper indtjeningen.
Derfor ville en højere placering på søgeord gavne økonomien
Hej JC
Indholdet på alle Dine sider er simpelthen ikke unik nok, og ikke af tilstrækkelig høj kvalitet! Det skyldes bla. at Du har mange billeder og næsten ingen tekst på Dine sider! Der kan være andre faktorer der spiller ind, men jeg kan ikke sige Dig noget mere præcist, for jeg har ikke kigget den bagvedliggende HTML kode efter i sømmene!
Se fx dette link som er en test af hvor godt Din hjemmeside er indekseret på Google: Så vidt jeg kan se har Du p.t. ca. 112 sider indekseret, men det er kun ca. 52 sider der tæller med ifm. søgninger, da resten er blevet lagt om i Googles Supplemental Indeks og der har man overhovedet ingen gavn af at ligge. (Læg mærke til teksten og linket nederst på siden: "In order to show you the most relevant results, we have omitted some entries very similar to the 52 already displayed. If you like, you can repeat the search with the omitted results included.". http://www.google.dk/search?q=site:www.kids-domain.dk&hl=en&start=70&sa=N
Hvis Du gerne vil ranke bedre i de organiske søgeresultater på de søgeord Du gerne vil findes på, så er det hårdt arbejde med linkbuilding, som Mikkel bla. nævner, og at øge kvaliteten af det tekstmæssige indhold på Dine sider