Netavisen Syddjurs.nu er et lokalt nyhedssite, der dagligt har over 2000 besøgende. Vores dækningsområde rummer lige over 42.000 mennesker - mere end 1590 af dem får hver dag vores overskrifter direkte ind på deres facebookside. Avisen er annoncefinancieret og annoncerne kører i rotation. En gennemsnitlig annonce har over 40.000 visninger og mellem 150 og 400 klik om måneden. Vi sælger de små topbannere på 180x80 pxl for 300 kroner + moms pr måned. Har du ikke selv et banner i det format, hjælper vi gerne med at lave et. Som noget helt nyt tilbyder vi også annoncering mellem artiklerne - en åbenlyst attraktiv placering, da læserne logisk nok kigger efter nye artikler der. Her er annoncestørrelsen 468x80 pxl - og vi starter op med en tilbudspris på 500+ moms pr måned eller resten af 2011 for bare 1200+moms - igen hjælper vi gerne til, hvis du mangler et banner. Vi kan kontaktes på salg@syddjurs.nu - eller skriv her tråden eller i en pb, så svarer jeg gerne på relevante spørgsmål. |
Hej
Et udmærket tilbud, som jeg overvejer at benytte.
Men når jeg går ind på avisen, syn's jeg at annoncerne er i overtal og støjer enormt meget i forhold til det redaktionelle.
Det gælder jo om at skabe en ballance hvor alle parter har fornøjelse af indhold og annoncer, og jeg mener at du har for mange annoncer på som den der ud nu. Det kan måske rettes op, bare ved at foretage nogle grafiske tilretninger.
Det store banner 468x80 hvor mange eksponeringer får man for den pris?
Tillades animerede flash-bannere?