Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AdSense splittest

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har et problem med en lille spilt test af AdSense annoncer.

Jeg har følge PHP script som skifter mellem de 2 test annoncer:

http://pastie.org/2502239

Jeg kan via Google Analytics se, at der har været visninger på siderne hvor scriptet er aktivt min. 100 sidevisninger, men i mit AdSense ser jeg følgende

AdSense statistik

Er der noget jeg har gjort alt i forhold til spilt testen? Det er underligt den har registeret 1 klik - som jeg også er blevet betalt for med ingen sidevisninger. 

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 13:54

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 14:21

Anders Saugstrup:

Her er en opskrift der virker:

http://www.antphilosophy.com/test-adsense/

Mvh Anders

Hej Anders,

Mange tak for linket - i princippet er det jo egentlig det samme, bortset fra det er lavet i JavaScript i stedet for PHP :-) Men jeg prøver denne udgave i stedet ;-) 

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 14:29

Det bedste du kan gøre, er nok at kontrollere hele dit setup igen. Hvis dit PHP script ligeligt viser henholdvis den ene og den anden Adsense-blok, men du ikke registrerer nogle visninger i Adsense, så er der noget som ikke stemmer.

Det kan være mange ting, men start lige med at dobbelt tjek dit setup, og se om du i det hele taget kan få genereret visninger i Adsense, for bare den ene blok. Husk det køre ikke 100%t live, der er lidt forsinkelse på data i Adsense systemet.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 14:42

Om du bruger JavaScript eller PHP er lige meget, du opnår det samme resultat (som du også selv pointere).

Jeg har splittestet AdSense uden problemer med PHP. Hvor lang tid har testen kørt?

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 14:44

Hej Casper,

Jeg kan sagtens fremkalde visninger af begge annoncer på min side.

Testen har kørt de sidste 3 dage. Derfor jeg undre mig om, at der intet sker :-)

Der er visninger på en AdSense annonce, som bliver vist på selv samme side. 

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 17:35

Denni Pultz Gottfredsen:
Mange tak for linket - i princippet er det jo egentlig det samme, bortset fra det er lavet i JavaScript i stedet for PHP :-) Men jeg prøver denne udgave i stedet ;-) 

det er klart :-)

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra København
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 15:23

Er annoncerne sat rigtigt op inde på kontoen, er der kanaler m.m? Eventuelt lave nye annoncer med tilhørende kanaler.

Bruger du DFP? Hvis så, så har jeg selv erfaret nogle gange når en AdSense publisher  f.eks kører AdSense igennem Googles eget DFP Small  Business at ikke alle sidevisninger registreres inde på AdSense kontoen. Det er virkelig nedern når man sidder og prøver at analysere kontoen eller ønsker at optimere. Mangel på sidevisninger gør jo også at CTR og RPM, hvilket gør at det eneste man har at gå efter er antal klik og CTR inde på AdSense kontoen.. Håber Google afsætter flere resurser til at få DFP og AdSense til at fungere bedre sammen. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 16:28

Katrine Nautsdal:

Er annoncerne sat rigtigt op inde på kontoen, er der kanaler m.m? Eventuelt lave nye annoncer med tilhørende kanaler.

Bruger du DFP? Hvis så, så har jeg selv erfaret nogle gange når en AdSense publisher  f.eks kører AdSense igennem Googles eget DFP Small  Business at ikke alle sidevisninger registreres inde på AdSense kontoen. Det er virkelig nedern når man sidder og prøver at analysere kontoen eller ønsker at optimere. Mangel på sidevisninger gør jo også at CTR og RPM, hvilket gør at det eneste man har at gå efter er antal klik og CTR inde på AdSense kontoen.. Håber Google afsætter flere resurser til at få DFP og AdSense til at fungere bedre sammen. 

Hej Katrine,

De er sat op med kanaler og det virker fortsat ikke.

Bruger heller ikke DFP. 

Fra København
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 10:16

Hej Denni

Har ikke oplevet det før og det virker meget underligt. Hvis det er som du siger, at det hele er sat op rigtig, og der ikke er DFP ”problemet” så må jeg desværre melde pas Sad 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)