Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AdSense splittest

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har et problem med en lille spilt test af AdSense annoncer.

Jeg har følge PHP script som skifter mellem de 2 test annoncer:

http://pastie.org/2502239

Jeg kan via Google Analytics se, at der har været visninger på siderne hvor scriptet er aktivt min. 100 sidevisninger, men i mit AdSense ser jeg følgende

AdSense statistik

Er der noget jeg har gjort alt i forhold til spilt testen? Det er underligt den har registeret 1 klik - som jeg også er blevet betalt for med ingen sidevisninger. 

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 13:54

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 14:21

Anders Saugstrup:

Her er en opskrift der virker:

http://www.antphilosophy.com/test-adsense/

Mvh Anders

Hej Anders,

Mange tak for linket - i princippet er det jo egentlig det samme, bortset fra det er lavet i JavaScript i stedet for PHP :-) Men jeg prøver denne udgave i stedet ;-) 

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 14:29

Det bedste du kan gøre, er nok at kontrollere hele dit setup igen. Hvis dit PHP script ligeligt viser henholdvis den ene og den anden Adsense-blok, men du ikke registrerer nogle visninger i Adsense, så er der noget som ikke stemmer.