Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Specialekontor i København søges hurtigst muligt!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 8. Sep 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er specialestuderende fra Business and Social Sciences på Aarhus universitet, der desperat søger et specialekontor i København. Jeg er langt fra mit studiested og savner et sted til koncentreret arbejde og et hyggeligt arbejdsmiljø med andre. Da jeg er studerende er prisen afgørende, men jeg er til gengæld ikke kræsen.

Hvis du har, eller kender et sted/kontor hvor der er en ledig plads fra 1.oktober til 1. marts, så kontakt mig på enten mek.schmidt@gmail.com eller tlf. 31251440.

Ser frem til at høre fra dig!

Mvh. Martin Schmidt

Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Aug 11
Indlæg ialt: 313
Fra  Talium ApS Skrevet kl. 11:45

Hej Martin

Har du prøvet at kontakte CBS eller KU? Hvis ikke de selv har nogen ledige pladser (hvis de da lejer ud til andre end egne studerende) kan det være de kan henvise til nogen der kan hjælpe.

Claus Fraussing Nielsen, cand.merc.aud.
Talium ApS - Regnskab og rådgivning

Fra København
Tilmeldt 8. Sep 11
Skrevet kl. 11:52

Jeg har haft fat i både KU og CBS og de pladser de har er kun for deres egne studerende, desværre. Derudover har jeg kontaktet et par andre specialekontorfællesskaber, men de har ventelister.

Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 11:54

Martin Schmidt:
Hvis du har, eller kender et sted/kontor hvor der er en ledig plads fra 1.oktober til 1. marts, så kontakt mig på enten mek.schmidt@gmail.com eller tlf. 31251440.

Der hænger en del opslag på tavlerne på KUA om specialepladser, hvor nogen finder sammen i en lejlighed. Ellers kan du måske sætte en annonce i universiteternes aviser?

Held & lykke med det.

/Marianne

Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 11:57

Hvad skal du skrive specialle i? Evt. prøv at kontakt nogle firmaer der kunne have udbytte ud af dit specialle, og hør om de har et kontor i overskud du må låne, tilgengæld for indsigt i dit specialle.

Jeg kender et par stykker som har haft held med at få et gratis kontor stillet til rådighed, da firmaerne alligevel havde nogle tomme lokale stående, og i disse nedgangstider ikke var fuldt besat bemandingsmæssigt.

Fra København
Tilmeldt 8. Sep 11
Skrevet kl. 12:06

Tak! Det vil jeg prøve at kigge på.

/Martin

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)