.. og det har jeg skrevet et langt indlæg om! Jeg er startet på Aarhus Uni (hvorfor dette er mit første indlæg siden 23. august, wow), så jeg skulle have en ny studiebærbar. Jeg havde i et par år haft en netbook fra Asus, den var super, men jeg var sgu også træt af dens størrelse og lave hastighed. Halvdelen af mit studie har en Macbook, så det overvejde jeg også for en kort stund, men jeg bryder mig ikke om tanken om at betale så meget for en hardware, der egentligt ikke er voldsomt imponerende. Derfor endte jeg med at købe en Chromebook fra den engelske Amazon.co.uk, da den slet ikke kan købes i Danmark endnu. Jeg fik den for et par uger siden og har nu brugt den delvis til studiet, til mit artikelarbejde og til random surferi. Derfor har jeg lavet en komplet anmeldelse af Chromebook og Chrome OS efter et par ugers brug. Da der var en del, der gerne ville høre en almindelig brugers syn på Chrome OS og dertilhørende Chromebook - min er fra Samsungs Series 5, tillader jeg mig lige at knalde et link afsted herfra. Jeg kan afsløre, at Chrome OS er et revolutionerende styresystem på mange måder, men at jeg også har oplevet grusomt irriterende problemer. Det kan I selv læse herover. Merci beaucouop og hav en fortsat knaldgod aften, guys & gals! :) (Husk også at ligge mærke til headeren; så kan I se, hvorfor jeg skriver tekster og ikke designer billeder.) |
Hej Halfdan,
God anmeldelse. Godt skrevet :-) Har smidt en kommentar på din blog....