Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Officelt åbnet!

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes mine tanker på dit domæne for mig til at tænke pengemaskine og du KUN tænker på penge..

......

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 22:24

Kan du uddybe en grund til det?

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Tilmeldt 8. Dec 10
Skrevet kl. 22:33

Jamen det kan jeg da godt..

New CASH inc

lyder bare meget som et navn der tænker på pengene... Sikkert ene om denne tanke, men for mig virker det bare som et forkert domæne valg..

nye penge... uknow...

......

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 22:40

Kan godt følge dig, et gammelt domæne, har et halvt år tilbage, syntes det var til spilde og bare lade det køre ud

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Tilmeldt 8. Dec 10
Skrevet kl. 22:42

Lige nu kan du får .dk domæner til 1 krone hos surftown :D

......

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 22:54

Tror jeg lige jeg tager et kig på :P

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 12:44

Surftown er noget lort... ZXNET har gratis donæme hvis du skriver Amino som rabat kode, også får du et godt webhotel..

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Odense
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 146
Fra  Freelancer Skrevet kl. 13:15

Ok hjemmeside Yes

rimelige priser og rimelige basic ting du laver

men hvad med at lave din hjemmeside i photoshop som du skriver at du kan istedet for et sløset wordpress?

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:32

Det holder ikke at vælge dette virksomhedsnavn, fordi du synes, at det gamle domæne ikke skulle "gå til spilde" :-) Det er trods alt håndører. Køb dog et godt domænenavn, der kommunikerer, hvilken ydelse du rent faktisk sælger.

Jeg kan ikke vurdere dit arbejde, da der endnu ikke er nogen referencer, men som tekstforfatter kan jeg på det kraftigste anbefale dig at få skrevet nogle langt bedre tekster. De er ikke godt formulerede, og så er de spækket med stave- og grammatikfejl.

Held og lykke!

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:04

Yupsdk:

Mange tak for alt den feedback, tager alt til mig, og håber self. på mere :P

Som andre har påpeget kan der med fordel strammes op på tekstdelen. Der er dælme mange felj af forskellige typer. Formuleringsfejl, stavefejl, grammatiske fejl, kommafejl. Det gi'r sammenlagt et noget utroværdigt billede af afsenderpositionen.
Themet kan jeg til gengæld meget godt li'. Både farveskala og indholdsopdelingen.
Så længe, I endnu ikke har nogen referencer, vil der måske være ræson i at fjerne det punkt fra menuen. Ditto for "kunders mening".
Side 2 ud af 3 (29 indlæg)