Synes mine tanker på dit domæne for mig til at tænke pengemaskine og du KUN tænker på penge..
|
Kan du uddybe en grund til det?
Synes mine tanker på dit domæne for mig til at tænke pengemaskine og du KUN tænker på penge..
|
......
Kan du uddybe en grund til det? |
Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.
Jamen det kan jeg da godt.. New CASH inc lyder bare meget som et navn der tænker på pengene... Sikkert ene om denne tanke, men for mig virker det bare som et forkert domæne valg.. nye penge... uknow... |
......
Kan godt følge dig, et gammelt domæne, har et halvt år tilbage, syntes det var til spilde og bare lade det køre ud |
Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.
Lige nu kan du får .dk domæner til 1 krone hos surftown :D |
......
Tror jeg lige jeg tager et kig på :P |
Surftown er noget lort... ZXNET har gratis donæme hvis du skriver Amino som rabat kode, også får du et godt webhotel.. |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Ok hjemmeside rimelige priser og rimelige basic ting du laver men hvad med at lave din hjemmeside i photoshop som du skriver at du kan istedet for et sløset wordpress? |
Det holder ikke at vælge dette virksomhedsnavn, fordi du synes, at det gamle domæne ikke skulle "gå til spilde" :-) Det er trods alt håndører. Køb dog et godt domænenavn, der kommunikerer, hvilken ydelse du rent faktisk sælger. Jeg kan ikke vurdere dit arbejde, da der endnu ikke er nogen referencer, men som tekstforfatter kan jeg på det kraftigste anbefale dig at få skrevet nogle langt bedre tekster. De er ikke godt formulerede, og så er de spækket med stave- og grammatikfejl. Held og lykke! Dbh Thomas |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
|