Dejligt at se at du har taget rådet omkring for lave priser til dig, fra sidste tråd, men det er stadig meget lidt og kan stadig virke en smugle useriøst.
Jeg har et råd til dig hvis du vil have en chance for at få nogle kunder i butikken, SÆLG DIG SELV!
Som tekster osv. er skrevet nu så finder man lynhurtigt ud af at du nok ikke er helt skarp i design osv:
Citat fra siden: "Her giver jeg dig muligheden for at få et unikt design hvor du kan komme med nogle ønsker som jeg vil se om jeg kan overholde. Dette er meget billigt da jeg ikke er uddannet grafiker, men kan godt godt finde ud af det."
Jeg er bange for at 99% af dine potentielle kunder vil smutte igen efter at have læst det. Men jeg kan selvfølgelig tage fejl ;)
Sørg for hurtigst muligt at få nogle referencer på og vis os hvad du kan! Langt de fleste webdesignere sælger pga. deres referencer.
Du er i hård konkurrence og er nød til at være kniv skarp i din strategi og måden du formidler budskabet på. Ellers er jeg bange for at der er stor risiko for at du ikke kommer så langt.
Jeg håber du kan bruge rådet, det er ment på den bedst mulige måde :)
Bare klø på, så skal det nok lykkedes!
Dbh Thomas