Hej alle Mit spørgsmål om man må tilbyde, f.eks. at lave et website gratis uden plus? Mvh Lasse |
Hej Lasse,
Det tror jeg gerne du må.
/Nichlas
Hej Lasse, Det tror jeg gerne du må. /Nichlas |
Du må da godt lave en hjemmeside for mig gratis :-) |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
salgs tråd er ikke tilladt eller hvor det kun oprettet for reklamer for sit produkt . Derved tror jeg meget man skal tænke over , hvordan vil formidle sit budskab , du lave noget gratis og du bruger mig som refence skal have dit logo på nederste på side altså lave reklame for dig, så er det jo ikke helt gratis jeg reklamer for dig med et links til dig . Men helt gratis ingen ting til gengæld , det kan ingen have noget imod , men du skal vel også have noget ud ad dit arbejde , for ingen kan få mad på bordet af gratis arbejde , den bliver svær. |
Jeg kan som plus! medlem fortælle dig at Nej, ingen tilbud pga man vil beskytte folk Du kan læse mere om fordelene ved Amino Plus men af egen erfaring kan jeg kun sige godt for det, da det er et superfedt skridt at tage som iværksætter. vh |
Det hører til i kategorien "Jeg har et godt tilbud til dig" og som du ved koster det penge i form af et Plus medlemsskab. Hvis du ser nogle tilbyde det så anvend "anmeld" knappen - reglerne er ens for alle. |
Køb ren argan olie her
Det eneste Amino forsøger at beskytte er sin ekstra indtjening.. Nogen som har tænk hvor meget mindre Plus får for deres penge.. efter som der aldrig vil komme lige så mange tilbud..
Nej nu kan plus handle med andre plus medlemmer.. det er nok til at afholde mig fra at blive Plus ! For øvrigt min første post siden martin lukkede tråden "platugler skal ud af Amino" sjovt jeg ser det modsat ha ha |
Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)
Du vrøvler. Man behøver ikke være Plus medlem for at benytte sig at et tilbud der gives i kategorien "Jeg har et godt tilbud til dig" Der findes en del der er glade for at se at der ikke spammes ulideligt med ubrugelige tilbud fra selvbestaltede webdesingere, logodesignere (der ikke aner en brik om identity) osv osv eller andre latterlige tilbud der ikke kan gennemføres fordi det ikke er seriøse iværksættere eller forretningsdrivende der stod bag mange af indlæggene. |
Køb ren argan olie her
Kan godt følge det er for, at smide plat uglerne ud! Men mener ikke selv jeg er en plat ugle, men ville ikke ofre for at få plus. Man brude lave andre til tag i stedet, men det er nu valgt fair nok! Mvh Lasse |