Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode ideer til Post Danmark A/S

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Oct 10
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Studenten:

Vi er slet ikke uenige om, at Post Danmark bliver nødt til at lave omstruktureringer - og jeg er i øvrigt helt enig. Jeg tror ikke at en skærpelse af medarbejderstaben kan undgås.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en kanon-ide :

Et drop-shipping-lager-hotel

Webshops har deres varer liggende på dette hotel.

kunder kan få sendt varer direkte fra lagerhotellet, hvis de har købt fra flere forskellige webshops bliver de afsendt samlet i et colli.

Fordelene skal være tydelige både for webshops og for kunder.

leveringssikkerheden skal være høj.

Herved opnår postdanmark at sætte sig på markedet for levering af pakker fra webshops.

De skal kunne tilbyde levering næste dag, helt frem til et bestillingstidspunkt af varer omkring kl 18-19.

Disse lagerhoteller har stor succes i specielt USA, og er en kæmpeindustri.

Det er bare at sige: Sæt i gang!!!

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Oct 10
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Igang:

Lukningen er jeres lokale posthus er sket i forlængelse af Post Danmark's nedskæringsplan, som bl.a. betyder færre posthuse og færre omdelingscentre.

Jeg er imidlertid enig. Den slags nedskæring er ikke værd at foretage, hvis det er på så hård bekostning af servicen.

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Oct 10
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

J. Deleuran:

Glimrende idé! Jeg er også bekendt med, at Post Danmark har igangsat en sådan ide i Aalborg (Rustenborg), hvor Webshops kan leje sig til lokaler (og personale hvis dette ønskes).

Fordelen ved dette er, at Post Danmark i forvejen ejer enormt meget lokaleplads og derfor ikke rigtig behøver at gå ud at investere yderligere for at komme ind på dette marked.

Jeg overvejede også noget i stil med BoxIt, men det vil kræve en stor ændring af lokalernes indrettelse.

Tilmeldt 30. Jul 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Postdanmark skal bare sætte selvbetjeningskasser op og droppe disklinien med ansatte! Det er håbløst forældet og om vi vil det eller ej så bliver personlig betjening udfaset i serviceindustrien (Ikea, supermarkeder osv.)

Jeg ved ikke om det stadig foregår sådan, men som julehjælpen så sorterede vi post manuelt, dette burde effektiviseres til robotstyret lager som THansen..

Hårdt og kontant så vil mange miste deres arbejde, men hvis det skal overleve og være en sund forretning så ser jeg ingen anden vej frem end kun at have bude til at levere og support i administration..

Hvad synes i, er det for visionært og kynisk?

vh
C-Consult 

Tilmeldt 8. Sep 11
Indlæg ialt: 22
Fra  M M CONSULT Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan så fortælle alle på denne tråd, at post Danmark har opdelt sig i flere afd. så nu kører de mad ud til ældre samt har de lige købt alle aktierne i Transportgruppen som har danske fragtmænd som største konkurrent, der er lige nu stor diskussion om de bruger stats kroner på at udkonkurrere de danske transportvirksomheder med statsstøtte.

De burde KUN være post omdelere og kan de ikke finde ud af det med statsstøtte så burde staten udlicitere posten til andre virksomheder.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)