|
jeg har nok hørt om den der Loge de har men idag er jeg gået lidt i dybden med usa på wiki og google Men synes den loge lyder skummel!! Tror Bush at alle sluger alt hvad den mand siger.. Skull and Bones er en hemmelig loge for særligt udvalgte trejdeårselever på Yale-universitetet. Hvert år vælger de 15 eksisterende medlemmer 15 nye medlemmer til at I mange år var det kun mænd som blev optaget i Skull and Bones, men nu er kvinder også velkomne. Skull and Bones blev dannet af William Russell i 1832.Blandt de fremmeste medlemmer er William H. Taft, George H.W. Bush, George W. Bush og John Kerry."Det er så hemmeligt, at vi ikke kan tale om det" - George W. Bush om Skull and Bones.Efter at være blevet præsident har Bush udpeget mindst 11 Bonesmen til fremtrædende poster i regeringen. Der er mange rygter om hvad der sker i logen og hvad dens formål er, Hvad er din mening om den her lille hyggelige Klub, ved du evt mere om den loge glæder mig til den dag, hvor der virkelig slipper noget ud om Skull and Bones Og fandt lige den her på side 1 i google :D http://www.bushorchimp.com/ Og til sidste Bush er vel et godt menneske, men en far kan påvirke en meget!! Jubiiiii vi elsker våben og er stolt af det :) |
Dato: 06-04-2007 16:25:46
Forfatter:Claus83
Hvad er din mening om den her lille hyggelige Klub
Jeg vil sige det samme som jeg sagde, da en opponentgruppe havde en kilde i deres projekt, der henviste til en artikel ved Wikipedia som jeg selv havde skrevet: Kildekritik! :) Du aner ikke hvem der har skrevet det eller hvorfor. Der er sikkert mange store "loger" og firmaer der bestemmer mere i USA end vi har lyst til at vide, men nu har amerikanerne jo også en dyb trang til at mistænkeliggøre deres egen regering i utallige tv-serier og film.
Bliv gratis medlem