Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan det virkelig passe DIBS hjemmeside stinker SÅ vildt...!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 26. Jul 09
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :
En ting er at de er 3 gange dyrere en f.eks. ePay.dk (som jeg husker det). Nu var jeg så lige inde for at tjekke DIBS fordi det jo af uransaglige årsager ligner at de er den eneste DK payment gateway understøttet via Magento Go shop platformen.
For det første er det for mig at se ikke muligt at finde priser - og vælger man at bestille (noget som man ikke ved hvad koster) så bliver man ikke meget klogere - som det ses af screendump nendenfor)
Når man går igennem hele deres uendelige 2 siders op- og mersalgs-bestillingsprocesuder er der foruden ZERO priser også billeder med missing links etc.
Det er da ufatteligt at en virksomhed med en så dominerende markedsposition ikke gør sig større anstrengelser for dels at servicere mulige kommende kunde. Er jeg den eneste der synes det signalerer enormt lav troværdighed for deres online services at de leverer et så åbentlist ringe et produkt i noget så vitalt som bestillingsfasen. En fase der kunne være designet væsentligt mere intelligent og dermed fylde betragteligt mindre - og dermed være betragteligt mere brugervenlig.
Gu ved hvad deres bounce rater er på...? Gu ved om de selv ved det? Tvivler lidt på baggund af ovenstående standard!
Hvad synes du - er jeg for kritisk?

Jeg tilbyder webdesign og webgrafik

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 12:42

De er ikke kommet videre fra den tid hvor de havde monopol på udbud af gateway.

og så hænger de sammen med Nets, som ærtehalm. Så det kan være de konkurrerer om at have den ringeste grad af god kundeoplevelse.

Men der findes der heldigvis alternativer til Dibs, desværre ikke til Nets/dankort, men det kommer nok en dag, på den anden side er det "rene" dankort på vej ud, så bliver udvalget af betalingsleverandører større.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 12:52

Det kan jo være at de tænker "går den, så går den"...det er desværre et af de uheldige kendetegn ved mange større firmaer, der sidder tungt på et marked > de bliver dovne og ligeglade, når der ikke er konkurrence.

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 12:55

Kan det virkelig passe DIBS hjemmeside stinker SÅ vildt...!

Ja.. :(

Fra Horsens
Tilmeldt 26. Jul 09
Skrevet kl. 13:05

J. Deleuran:
på den anden side er det "rene" dankort på vej ud, så bliver udvalget af betalingsleverandører større.

Ja, al det monopolisering er til at kaste op over... cannot wait!

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 14:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej,

J. Deleuran:
og så hænger de sammen med Nets, som ærtehalm.

Hvad får dig til at sige dette?

Men uanset så tror jeg ikke det er tilfældet.. du kan evt. fjerne tror.

vh

thomas jensen, quickpay

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 17:09

Hvad med ePay (ePay.dk). Du understoetter da ogsaa Magento 1.4 til 1.6.

Martin

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 17:31

Hej,

Men det var Magento Go der var ønsket.

Jeg vil tro at de andre PSP'er også har noget på vej :)

vh

thomas, http://quickpay.dk/

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 09:05

Mads Nygaard Pedersen:
de er den eneste DK payment gateway understøttet via Magento Go shop platformen.

Magento Go har indtil videre været et ret lukket land (svarer ikke på henvendelser), men vi rykker dem løbende. Må jeg spørge om det bestemt skal være Magento? (Shopify har jo en glimrende løsning også). 

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Fra Horsens
Tilmeldt 26. Jul 09
Skrevet kl. 11:58

Thomas Pedersen:
Må jeg spørge om det bestemt skal være Magento?

Hej Thomas - og tak for respons.

Jeg har egentlig følgende 'prioriterede' rækkefølge på systemer hvor ePay virkelig mangler som payment gateway option i forhold til DK kunder. Aktuelt i det her tilfælde med Magento Go fordi der var en herinde der forespurgte på det, men ellers er det faktisk en helt tredie platform som er nr 1 på min "ePay wanted" list:

• Adobe Business Catalyst
  • Magento Go
  • Shopify
Jeg kontaktede jer nogle år tilbage ift. mulighed 1 (dengang var systemet ikke Adobes). Samtidig kontaktede jeg dem. Er idag blevet Adobe Business Catalyst partner og selvom jeg selv først planlægger for alvor at lancere og reklamere for platformen primo 2012 kan jeg se allerede nu at behovet for at på ePay på som gateway stort for DK kunder. Har snakket med andre partnere der ditto meget gerne så ePay som option.
Er det evt. noget I kan se en ide i at implementere indenfor en overskuelig tidshorisont?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)