Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ny webshop- gode råd ang. forhandler mm.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra odense
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har startet en webshop, kreeret logo, købt domænenavn og vil forhandle tøj- både fra EU og ikke EU.

Jeg skaber kontakter til forskellige brands via min introduktionsbrev og håber på at finde et par gode mærke jeg kunne sælge her i DK. Er der en anden måde at gøre dette på??? Finde kontakter, tænker jeg??  

www.babyjungle.dk - Lækkert babytøj, sko, møbler - alt det, du ikke kan undvære!

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:23
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Nu skriver du at du har kreeret logo og købt domænenavn - Men hvad med hosting af webshoppen?

VI kan tilbyde en webshop løsning til 199 Kr./md. inkl. 1 gratis e-mail adresse. 

Denne løsning er basseret på Epages Webshop system og er meget intuitiv og nem at sætte op samt at bruge i dagligdagen.

Vi tilbyder yderemere at hjælpe dig igang med opsætning, betalingsgateway samt basis design i en startpakke til 299 Kr.

Nærmere information:

http://www.tdchosting.dk/standard/software/webshop/sammenlign-pakker/

Lyder ovenstående interessant eller har du brug for råd og vejledning må du endelig smide en besked til mig eller kontakte mig på tha@tdchosting.dk.

Fra Slagelse
Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 342
Skrevet kl. 11:44

Jeg har selv sat min webshop op dog ikke åbnet den / sælger noget endnu. Men det jeg mener er at jeg kan hjælpe dig med at lave en webshop fra bunden med prestashop ganske gratis.

Vi kan tag den over skype.

Det er kun hvis man var frisk som mig at kaste sig ud i det og prøve selv. Og det gjorde jeg og det ledte til at jeg lærte det primære stof nemt og ligetil :)

Mvh.

Kristian Lim Andersen

Fra Horsens
Tilmeldt 26. Jul 09
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 11:51

Jeg tilbyder webdesign og webgrafik

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 11:55

Thomas Andersen:

...

Thomas, læser du overhovedet trådstarters spørgsmål? Skype-Smile

Der spørges efter kontakter til at skaffe tøj til videresalg, ikke tilbud om hostingydelser.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)