Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tekstforfatter til artikel om nikkelallergi

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Godaften :-)

Jeg søger en tekstforfatter som i et pænt sprog kan skrive en let og overskuelig artikel om Nikkelallergi og kropsudsmykning til målgruppen 15-25 år.

Kom gerne med anbefalinger, hvis du tidligere har haft gode erfaringer med en bestemt tekstforfatter. Ser meget gerne der kan fremvises referencer.

Mvh.

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 23:52

Du får lige en gratis her:

Nikkelallergi er herre træls. Det svier mega meget og man ser faktisk også en anelse dum ud med alle de sår i hovedet.

Der er fundet en tæt sammenhæng mellem nikkelallergi og de flinke mennesker der står og spiller panfløjte på strøget i Kbh. Det er derfor tilrådeligt IKKE at købe de sølvsmykker og bon jovi t-shirts de står og sælger.

Jeg kan desuden fortælle at min mor fik nikkelallergi da jeg var ung, hvilket betød at hendes jule og fødselsdagsgaver blev dyrere fra den ene dag til den anden!

Mht til kropsudsmykning er den sejeste og billigste måde, at låne det "Stempel" som landmanden bruger til at mærke sine grise med...

Held og lykke med jagten :-)

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 23:56
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Skal dine ord være i lod og vatter, 

så brug Anders Bruun

din tømrer og tekstforfatter

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 00:00
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

BruunRasmussen:

Mht til kropsudsmykning er den sejeste og billigste måde, at låne det "Stempel" som landmanden bruger til at mærke sine grise med...

Tror lige det var det trådstartenen var ude efter :-(

Jeg kender desværre ikke noget til nikkelallergi.

håber du får et par bedre svar...

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 00:18
BruunRasmussen:

Skal dine ord være i lod og vatter, 

så brug Anders Bruun

din tømrer og tekstforfatter

Håber ikke din tilgang til tømrer virket er lige så skæv som dine ovenstående indlæg :-)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 00:28

M.P:
Godaften :-)

Jeg søger en tekstforfatter som i et pænt sprog kan skrive en let og overskuelig artikel om Nikkelallergi og kropsudsmykning til målgruppen 15-25 år.

Kom gerne med anbefalinger, hvis du tidligere har haft gode erfaringer med en bestemt tekstforfatter. Ser meget gerne der kan fremvises referencer.

Mvh.

Hvis du har været her på Amino siden 2009, må du da næsten kende nogle af de mange andre tekstforfattere herinde :-) Hiv fat i BZR eller Halfdan Timm - de befinder sig selv i din målgruppe.

Mvh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 00:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kan se at der er nogle der har lidt ondt i røven over mit indlæg

For en god ordens skyld må jeg hellere gøre opmærksom på at jeg ikke anser mig selv for at være tekstforfatter.

Indlægget var blot skrevet med det formål at sprede et enkelt smil eller to :-)

Håber selvfølgelig du finder en ordentlig tekstforfatter. God jagt :-) 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 00:49
TT Tekstforfatter:

Hvis du har været her på Amino siden 2009, må du da næsten kende nogle af de mange andre tekstforfattere herinde :-) Hiv fat i BZR eller Halfdan Timm - de befinder sig selv i din målgruppe.

Mvh

Thomas

Jamen det gør jeg da også :-) Det er jo ikke til at komme udenom når i gang på gang bliver rost til skyerne, da i alle er umådeligt dygtige til det i gør - Det er samtidigt også mit problem da jeg så står som en lille dreng i lokale slikbutik og ikke kan vælge imellem det ene og det andet men bare gerne vil have dem allesammen :-) Derfor søger jeg et "øjebliks billede" til den nuværende situation jeg står i og vælger at lade folk byde ind på opgaven hvis de mener det er noget for dem :-)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 00:53

M.P:
TT Tekstforfatter:

PS! En god tekstforfatter kan skrive om hvad som helst, når bare du leverer de nødvendige informationer. Du behøver ikke at søge en, der brænder for nikkelallergi! :-)

PS! En god tekstforfatter kan skrive om hvad som helst, når bare du leverer de nødvendige informationer. Du behøver ikke at søge en, der "brænder" for nikkelallergi! :-)

Mvh

Thomas

Jamen det gør jeg da også :-) Det er jo ikke til at komme udenom når i gang på gang bliver rost til skyerne, da i alle er umådeligt dygtige til det i gør - Det er samtidigt også mit problem da jeg så står som en lille dreng i lokale slikbutik og ikke kan vælge imellem det ene og det andet men bare gerne vil have dem allesammen :-) Derfor søger jeg et "øjebliks billede" til den nuværende situation jeg står i og vælger at lade folk byde ind på opgaven hvis de mener det er noget for dem :-)

I? Hold venligst mig udenfor! :-) Jeg er ikke interesseret i opgaven. Jeg ved bare, at både BZR og Halfdan Timm har haft mange tilfredse kunder, og at deres priser ligger ret lavt.

Mvh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 00:57
Du var med i min opfattelse af tekstforfattere og dygtige folk - ikke interesserede.

Det vil jeg gøre såfremt jeg ikke finder ud af noget med de nuværende henvendelser. Tak for oplysningen :-)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)