Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der kan anbefale en MAC til arbejdsbrug?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har bestemt mig for at få en MAC, til hjemmeside arbejde og lidt andet... Nem og let at håndtere...

Nogen der kan anbefale en MAC til arbejdsforhold som at arbejde med DW, Artisteer, Photoshop etc etc..

Den må gerne være billig og langtidholdbar og perfekt til arbejdsbrug.

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 22:20

Hej Emil, 

Der er ikke så mange muligheder, så jeg vil anbefale at du kigger på www.apple.dk i deres butik. 

Min tanke er, at når du skal ud og spendere over 10.000 kroner på licenser til Adobe programmer, så vil jeg anbefale dig at købe en ordentlig computer at køre dem på, selvom det initielt set koster dig noget mere. 

Personligt har jeg en 27" iMac med et 27" cinema display ved siden af, en fantastisk kombination som gør det dejligt at sidde og lave grafisk arbejde og udvikling. 

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 22:24

Uh - sådan nogle ville jeg gerne ha' :-)

Mit bidrag vil være, at du måske skulle overveje en mac mini - den kan du uden vanskeligheder putte i håndtasken, hvis du rykker rundt - så skal du bare have adgang til en skærm der, hvor du kommer frem. Hjemme: en passende Cinema-skærm, ude: hvad de nu har.

Og så måske en Time Capsule til backup?

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 22:40
Overvejer også at anskaffe mig en Mac. Mere præcis en iMac 27". Den ser ud til både at være hurtig og giver mig mulighed for at koble mine 2 nuværende skærme direkte til.

Så sku der være plads til noget på skrivebordet :)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 12:38

DW koster kun 700 kr :-) leder efter en stor skerm, men hurtig MAC.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Horsens
Tilmeldt 25. Jul 09
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 13:04

Macbook Pro er det bedste bud hvor du dels får kraft nok til at afvikle de Adobe pakker som du omtaler og dels får du mobilitet.

17" modellen er rigtig god hvis du arbejder seriøst med grafik og har brug for lidt skærm 'real estate' som du påpeger - men 15" er sikkert også fin. Prisen ligger på ml. 9 og 19 af de lange for modeller ml. 13 og 17".

Tjae - jeg så da gerne det var billigere - men pris og kvalitet hænger jo for det meste hånd i hånd! :-)

Jeg tilbyder webdesign og webgrafik

Fra Odense
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 17:56

Som alle andre steder handler det om at ringe rundt og forhandle priser. Her burde du måske gøre det samme, og husk for gud skyld din ret som forbuger.

Jeg er ved udgangen af multimediedesigner uddanelsen, og tænkte at det er på tide men en ny computer til når jeg nu skal være selvstændig.

Købte både computer og Adobe Premium for ca. 20.000. Skulle jeg have det samme med en Apple compter kostede det 38.000.

Også fik jeg oven i købet et dejligt tastatur med i købet :) 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)