Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværk&Vækst og AminoTastic - Hvem vil I helst opleve?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej fellow Aminos!

Jeg tænkte, at det ville være passende med en tråd omkring ugens højdepunkt - hvis ikke årets (udover DAF selvfølgelig) - nemlig Iværk&Vækst og AminoTastic - som jeg personligt deltager til ;-)

Hvem vil I helst opleve? 

Dog er overstående spørgsmål vel nok mest rettet mod Iværk&Vækst messen på fredag/lørdag, men jeg har selv lavet en lille liste, som jeg gerne vil have udbygget - så anbefal nogle fantastiske talere, workshops eller andet, eller del dem I vil opleve ;-)

Iværk&Vækst, fredag

• Årets Iværksætterdebat om morgenen fredag, må være en selvfølge - though jeg ikke just kender til arrangementet, da jeg er en "putte" ifht. til Iværk&Vækst messer, men det lyder super!
  • Derefter står den på workshoppen "Hvad tænder en Business Angel på?" klokken 11:30, som jeg synes lyder super spændende!
  • Det næste på dagsordenen må være lidt pendling i mellem Thomas Grønnemark på Inspirationscaféen med "Hurra, jeg er styrtet" og "Skabe en bæredygtig forretning med et IT-system skræddersyet til vækst" 
  • Dernæst skal jeg helt 100 % opleve Mikkel deMib i Meet the bloggers, hvor jeg helt sikkert skal lære noget mere om det dersens søgemaskineoptimering ;-)
  • Slutteligt vil jeg gerne opleve Lars Larsen omkring JYSK - resten af dagen er lidt usikker :-)
Iværk&Vækst, lørdag
  • Lørdagen er ret åben, men jeg vil helt sikkert opleve;
  • Martin Thorborg med "De gamle dør og du scorer kassen"
  • Christian Campbell i Meet the bloggers
  • Hans Stokholm Kjer i meet the bloggers - han skriver sgu nogle gode og idégivende blogs!
  • Og selvfølgelig Thomas Rosenstrand, hvor jeg endnu engang skal lære mere om seo ;-)
AminoTastic, er jo ret fastlagt, men jeg glæder mig især til Rolf Høegh indlæg og generelt bare netværke med jer Aminoer!
Hvad glæder du dig mest til?
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 21:03

Hej Magnus

Jeg glæder mig til at foredrage for dig. Jeg kan afsløre, at mit foredrag ud over den kedelige titel også har en hemmlig titel: Den blodige hånd!

Ud over at høre mig selv, skal jeg nok mest small- og big-talke med gamle Aminoamigos og ryste hånd med nogle af de nyere ansigter, som stadig kun er elektroniske i min verden.

Og jeg glæder mig vildt.

Venlig hilsen

Hans

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 21:08

Jeg havde kun sat lørdagen af i først omgang, men bliver nød til at tage Fredag med, da det ser spændende ud.

så må jeg se hvor langt jeg kommer rundt, glæder mig

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:23

Hans Stokholm Kjer:

Hej Magnus

Jeg glæder mig til at foredrage for dig. Jeg kan afsløre, at mit foredrag ud over den kedelige titel også har en hemmlig titel: Den blodige hånd!

Hej Hans.

Det ser jeg frem til ;-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)