Hej Jeg skal have lavet en Facebook-side til http://ifindu.dk
Jeg er helt grøn indenfor facebook-markedsføring, bortset fra lidt annoncering, så alle tips,tricks og forslag er meget velkomne, også det helt åbenlyse, da jeg som sagt ikke ved en skid om det....
(jeg har oprettet en side, men den er bare ikke aktiv - så det tekniske er på plads - tror jeg)
Kom frisk med en masse input...
|
Jeg vover pelsen og opfordrer dig til at holde igen med at have våde drømme om Facebook.
Fra mit synspunkt har dit produkt som sådan intet socialt element, og over indgangsdøren til Facebook og lignende står der som bekendt S.O.C.I.A.L.T. MEDIE.
Det kan være jeg tager fejl, men du er dybest set først klar til at gøre dig håb om facebookaktivitet, når du har svaret på hvad dine kunder skal tale om. Det kan være en svær øvelse, og det er IKKE et nederlag at nå frem til konklusionen, at der ikke er nok at tale om.
Det er en gps-tracker inden vi køber den. Det er en gps-tracker når vi har købt den, og det er en gps-tracker der skal udskiftes når den ikke virker mere. Jeg har ikke rigtig brug for support, hvilket nogle gange er den laveste frugt at plukke for virksomheder.
Det er en SEJR at holde sig fra Facebook når det ikke vil virke, og en FEJLTAGELSE, at hælde timevis af frustration der ind, uden nogensinde at lukke som meget som ét eneste salg.
Du må gerne prøve herunder at overbevise mig, for så fungerer det som en fin øvelse der udfordrer dig til at se hvordan din facebookside skal blive god.