Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg skal have en Facebook-side - hvad vil du foreslå

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg skal have lavet en Facebook-side til http://ifindu.dk 

• Hvad skal der være på den?
  • hvordan skal den se ud?
  • Hvor tit skal den opdateres?
  • Kan det overhovedet betale sig?
  • Hvad skal man gøre for at få succes med siden?
Jeg er helt grøn indenfor facebook-markedsføring, bortset fra lidt annoncering, så alle tips,tricks og forslag er meget velkomne, også det helt åbenlyse, da jeg som sagt ikke ved en skid om det....
(jeg har oprettet en side, men den er bare ikke aktiv - så det tekniske er på plads - tror jeg)
Kom frisk med en masse input...

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 21:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vover pelsen og opfordrer dig til at holde igen med at have våde drømme om Facebook.

Fra mit synspunkt har dit produkt som sådan intet socialt element, og over indgangsdøren til Facebook og lignende står der som bekendt S.O.C.I.A.L.T. MEDIE.

Det kan være jeg tager fejl, men du er dybest set først klar til at gøre dig håb om facebookaktivitet, når du har svaret på hvad dine kunder skal tale om. Det kan være en svær øvelse, og det er IKKE et nederlag at nå frem til konklusionen, at der ikke er nok at tale om.

Det er en gps-tracker inden vi køber den. Det er en gps-tracker når vi har købt den, og det er en gps-tracker der skal udskiftes når den ikke virker mere. Jeg har ikke rigtig brug for support, hvilket nogle gange er den laveste frugt at plukke for virksomheder.

Det er en SEJR at holde sig fra Facebook når det ikke vil virke, og en FEJLTAGELSE, at hælde timevis af frustration der ind, uden nogensinde at lukke som meget som ét eneste salg.

Du må gerne prøve herunder at overbevise mig, for så fungerer det som en fin øvelse der udfordrer dig til at se hvordan din facebookside skal blive god.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 21:55

Det er også en konklusion jeg har draget for længe siden, men i et forsøg på at skabe nye kanaler havde jeg tænkt mig at gøre forsøget. Men du har da næsten overbevist mig om, at det er spild af tid og kræfter, som du nævner - hvad kan man snakke om?

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 21:57

Der findes vel ikke ret mange succes-historier om b2b firmaer med fb-sider?

Fra Viborg
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  TrendWood.dk Skrevet kl. 22:52

Jeg må nok tilslutte mig Thomas Bigums kommentar.

Men HVIS du vil have en facebook side for dit firma og planen er at tiltrække kunder via det, skal folk have et kødben for at komme dertil, og der er det nok noget med en "inviter alle dine venner, og vind en gps-tracker" lodtrækning/konkurrence kampagne.

Facebook er en udvidet del af ens personlige profil og for mange folk er det vigtigt at de virkelig kan identificere sig med de produkter, brands og personligheder de "synes godt om". :-)

Mit forslag til et forum du istedet burde ligge en smule energi i, er på www.bilgalleri.dk - jeg ved ikke om du allerede har været der, jeg ved det er en side for unge biltosser, men jeg tror der kan være en del kunder at hente der.

Flere firmaejere jeg er stødt på derinde har været rigtig gode til at dele ud af erfaring og viden, med relativ god succes.

TrendWood.dk - Accessories og indretning i træ. Marketing mand og Passioneret drengerøv.

Fra Køge
Tilmeldt 16. Aug 09
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 23:08

J. Deleuran:

Hej

Jeg skal have lavet en Facebook-side til http://ifindu.dk 

• Hvad skal der være på den?
  • hvordan skal den se ud?
  • Hvor tit skal den opdateres?
  • Kan det overhovedet betale sig?
  • Hvad skal man gøre for at få succes med siden?
Jeg er helt grøn indenfor facebook-markedsføring, bortset fra lidt annoncering, så alle tips,tricks og forslag er meget velkomne, også det helt åbenlyse, da jeg som sagt ikke ved en skid om det....
(jeg har oprettet en side, men den er bare ikke aktiv - så det tekniske er på plads - tror jeg)
Kom frisk med en masse input...

Med udgangspunkt i dit produkt, vil jeg nok hellere fokusere på bannerannoncering på relevante sites (der hvor dine potentielle kunder befinder sig) og evt. forum marketing, igen med relevans for dit produkt.

Gode og brugbare kommentarer fra de øvrige, som jeg må støtte op om. Sociale medier (facebook, twitter, youtube etc.) bruges efter min mening bedst til at kommunikere MED dine kunder/emner (tovejs) og ikke nødvendigvis til at promovere et produkt uden social relevans.

Tænk i øvrigt også på, om der er nogen geografiske begrænsninger eller andet, som kunne betyde, at mere traditionelle lokale markedsføringsmetoder kunne være effektive og vigtige ved siden af dine online kampagner.

http://www.facebook.com/lasse.borg1

Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 03:40

Hej,

Under alle omstændigheder er der ræson i at du sikrer dig vanity urlen hos Facebook for din virksomhed

Den har du mulighed for selv at definere, når du når op over 25 fans.

Så kan du altid senere beslutte dig for hvad du vil gøre ift. din Facebook strategi.

Hør eventuelt podcastet med Casper Blom hos PotterCut for at få gode tips vedr. Facebook.

/Anders

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 08:22
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)