Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

500 stk. Blanke postkort man selv kan male på forsiden

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino´er.

Jeg søger nogle postkort der har adressefelt mv. (som et alm. postkort) på bagsiden og som er blankt på forsiden. Et forsigtigt bud er at jeg skal bruge 500 stk. afhængig af prisen, da jeg kun er i praktik her i Rumænien og det skal finanseres af egen lomme. 

Ideen med dem er at de rumænske børn jeg passer på børnehjemmet skal kunne fingermale på forsiden og dermed lave deres eget postkort. Jeg leder i øjeblikket på nettet, men har kun fundet kort egnet til digitaltryk, ved I om de kan fungere til mit projekt også? :) 

Jeg håber på svar herinde hurtigst muligt.

Mvh. Kenneth

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:17

Umiddelbart ville jeg købe noget "papton" og få det skåret i butikken - det har jeg selv tidligere fået gjort - så lægger du dem i en printer og printer selv adresse felt mv. på. :)

God vind med projektet.

Med venlig hilsen
Kim Bang

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 14:21

Jeg synes at det er en sjov ide du har med sådanne fingermalede postkort.

De ønskede kort kan købes i hobbyforretninger, men er ikke billige. Her er Panduros side med sådanne kort

http://www.pandurohobby.dk/pan/IboxServlet?p=IXS790&OPT=GET&AID=677960

Det er ikke det billigste sted at købe sådan noget, så det kan sikkert gøres billigere andre steder på nettet - Tyskland er ofte et prisbilligst sted at købe det og måske kan det også fås i Rumænien til en fornuftig pris.

Rigtig god fornøjelse med det - jeg håber at du kommer i mål med det!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:04

Det bedste og billigste er da at få trykt på den ene side. Det kan du bl.a. få her

Skriv til mig, hvis du skal have hjælp.Smile

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)