Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HowToMakeAMinecraftServer.com - Feedback :)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har for nogle dage siden lagt en hjemmeside op på nettet

Den skal fungere som både erfaring og lommepenge.
Jeg er 17 og igang med at tjene op til at at kunne flytte hjemmefra, og det gør jeg med feks et job i Jem og Fix, lidt freelance grafisk arbejde og hjemmesider.

Siden er et link index, der viser links til alle mulige guides hvori du kan lære at lave en server i det populære spil Minecraft, der har 2 millioner spillere.

Der er nok ikke super meget i forstår af designet eller formålet, så ignorer dette hvis det er tilfældet.

På de 2 første dage har jeg tjent 25 kroner på reklamer, og har allerede 2 sponsoraftaler. 
Har jeg fat i noget?
Hvad synes i? 

HowToMakeAMinecraftServer.com

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:03

jeg ved overhovedet ikke hvad spil Minecraft spil er

God i korte fakta forklare det på siden , gerne på forsiden kort om jer

Mere på siden med tekst hvad er det for et spil for en som mig jeg forstår ingen ting video og mere og atter mere viden på siden forstår man det og det giver også chance for der kommer flere besøgene på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 06:46

Nu skriver du selv, at vi ikke skal kommentere designet, så det undlader jeg ;-)

Men hvis dit formål er at tjene penge på folk, som Googler dit indhold, så tror jeg ville kunne drage rigtig stor fordel af at skrive noget mere tekst på din hjemmeside, så du blive fundet på en masse long tail-søgninger omkring det her minecraft.

Endvidere så kunne du lave en blog, hvor du måske tog aktuelle emner op indenfor spillet.

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 07:01

Jeg ville nok også overveje at lave vejledningerne selv, på den måde får du folk til at blive på din side, i stedet for at sende dem væk.

For hvorfor skulle folk komme ind på din side for at finde dine links? google har dem jo også, og så vælger folk nok i høj grad at hoppe fra google og ind på deres video guides.

Og du har jo det bedste domainnavn til dette.

Jeg ville lave dem selv, og når siden er klar, så få nogle affiliate reklamer til nogle som tilbyder VPS servere hvor på man kan lave sin MineCraft server.

Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 07:38

Da jeg først kom ind på forsiden, var jeg faktisk ganske positivt stemt, og du har en flot forside. Da jeg så kom ind på de 3 guide-sider (Windows, Linux og OSX), så blev jeg godt nok ked af det.

Du har domænenavnet og det hele, til at lave en ordentlig side, hvor du virkelig kan fange folk og gøre det nemt for dem!

- Men du gør det ikke.. I stedet linker du til andre der har skrevet tutorials.. Jeg tror du kunne få meget mere ud af domænet, både indholds- og indkomstmæssigt.

Få nu skrevet de tutorials, og så find nogle hosts der har VPS'er og affiltate med dem, og så find nogle der har pre setup MC servere, som en "Hvis du bare vil have noget der virker fra starten af" løsning. Også affiltate her. Så tror jeg du ville få meget mere ud af siden og domænet.

Håber du kan bruge min feedback, der absolut ikke er ment negativt (er lidt i tvivl om hvor hårdt det kom til at lyde), men ren og skær konstruktiv kritik.

Fra Herning
Tilmeldt 24. Mar 07
Indlæg ialt: 99
Fra  Freehand Skrevet kl. 08:30

Hej, Magnus...

Først: Et KILLER domænenavn! Det er et fedt udgangspunkt for at få succes med dit site, så tillykke med det! :-)

Og designet er helt i Minecraft's ånd, så dét er også perfekt (har et par sønner, der spiller det).

Som du kan se af de andre svar, er der masser af eksperter indenfor teknisk weboptimering her på Amino, så lyt til deres gode råd, så har du – i mine øjne – store muligheder med dit site. Held og lykke med det! :-)

Tilmeldt 1. Jul 11
Skrevet kl. 09:00

Hej allesammen, tak for gode råd!

At have alle guides på siden er et klart mål for mig - men det bliver en hård omgang da jeg ikke har alle 3 systemer, en VPS server og så videre.
Jeg er meget kræsen, så alle guides skal være tip-top.

Kentora:
Jeg tror jeg vil holde mig hovedsageligt til AdSense, og når diverse hosts og udbydere kontakter mig, vil jeg hive penge og præmier ind fra dem.

Joachim Løvgaard:
En blog lyder som en god ide. Men da jeg laver alt dette i HTML og har minimum erfaring med PHP så bliver det lidt svært. Jeg har overvejet Joomla og Wordpress, men jeg frygter at jeg ikke kan få designet til at være præcis som jeg vil have det. 

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 09:12

MagnusKristof:
Jeg tror jeg vil holde mig hovedsageligt til AdSense, og når diverse hosts og udbydere kontakter mig, vil jeg hive penge og præmier ind fra dem.

Du vil få langt flere penge ud af at få fat i nogle VPS udbydere samt færdige MC server host firmaer, og lave en Affiliate aftale med dem. og det vil også være langt mere målrettet, du kan så suplere med adsense, men det andet giver helt sikkert bedre.

MagnusKristof:
Jeg har overvejet Joomla og Wordpress, men jeg frygter at jeg ikke kan få designet til at være præcis som jeg vil have det. 

Du vil få et site som kører langt bedre hvis du laver det i Wordpress eller Joomla. Personligt bruger jeg Joomla til mine sider, og jeg syntes ikke det er så svært at lave template til Joomla, du kan sende mig en pb hvis du vil have hjælp til det.

Hvad angår alle systemer, så kan jeg anbefale dig at tage et kig på virtualbox.org så vil du hurtigt kunne lave dig en Linux server/Desktop så du også har en guide der til, din Mac OS X vejledning kan du lave ved at læse nogle andre guides og på den måde få alle svar til hvordan det laves på mac :)

Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 09:20

Hvis du ikke selv har alle 3 systemer, kan du måske få nogle til at skrive artiklerne for dig?

Jeg har f.eks. erfaring i opsætning af minecraft server i nogui-linux (ssh based) og gui windows. Tror ikke det ville være noget problem at skrive et par tutorials.

Jeg ville også gå efter et CMS system i stedet for at skrive i HTML.

Udover hvordan man installerer MC servere, kan du udvide med guides til forskellige mods, settings og den slags.

Det ville være synd for domænenavnet ikke at have killer indhold. :) 

Tilmeldt 1. Jul 11
Skrevet kl. 09:21

Jeg arbejder på en mac, så den er i orden.

Jeg vil helt sikkert tage dig op på det med template ;) 

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)