|
Hej Casper Tillykke med dit fantastiske resultat og din begejstring for tingene
|
Stort tillykke..
Dejligt at se andre her i Nykøbing F. Har succes..;)
Debat
|
Hej Casper Tillykke med dit fantastiske resultat og din begejstring for tingene
|
|
Stort tillykke.. Dejligt at se andre her i Nykøbing F. Har succes..;) |
|
Super godt gået Casper! :-) |
Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.
|
Super flot klaret! det er godt nok mange sider at holde styr på! Jeg har ikke rigtigt fulgt dig herinde, men det er super inspirerende det du laver, så det vil jeg da til. Vil du ikke smide nogle af de sider du driver? :-) Vh Jonas |
|
Godt gået - god inspiration for andre der gerne vil i gang med affiliate-business! Illustrerer meget godt hvor langt man kan nå på 2 år, hvis man giver den gas! |
|
God motivation, masser af god Amino karma og ikke mindst en portion velfortjente skulderklap til dig! :)
|
Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!
|
Godt gået! Og syntes din nyesokker.dk er super gennemført og simpel! Og det er jo en dejlig ting at lager-føre, hver vare fylder ikke særligt meget. |
Nyt projekt: polterabend . Eller prøv teambuilding.dk
|
Jep, kan kun tilslutte mig alle de andre. Super fedt Casper, og rigtig god motivation for os andre! ;-)
Mvh Alexander |
Køb dit flagesalt online på Flaky.dk
|
Hej Casper Et stort tillykke herfra. Dejligt at høre, at du kan holde motivationen samt styr på alle de sider. Fatter det heller ikke helt. At du samtidig har overskud til stadig at give gode svar herinde til vi andre håbefulde affiliate-novicer er sgu' imponerende. Din sokkeshop er også fed, og jeg håber, at den er velbesøgt... God dag herfra. Michael |
|
Det er altså super godt gået, Casper! Tillykke med det! Mvh Anders |
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.