Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arrangementer

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Ballerup / Ålsgårde
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 24
Fra  Bluepartner ApS Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest tak til Martin for dette super initiativ omkring en iværksætterdebat! Der er allerede rigtigt mange gode indlæg synes jeg.



Jeg er gået igang med at oprette en side, http://www.e-tilmelding.dk hvor det skal være muligt at tilmelde sig diverse arrangementer. Det kan f.eks. være sportsstævner, foredrag, konferencer osv. Jeg vil i den forbindelse høre om der er nogle af Jer iværksættere, der afholder nogle former for arrangementer, som det kunne være relevant at få på siden? Det kunne i princippet være ALT fra produktpræsentationer eller workshops til små konferencer omkring den branche I nu arbejder i. Det koster naturligvis ikke noget at få arrangementer på siden.


 


Jeg har desuden leget lidt med tanken om at arrangere en slags iværksætter dag, hvor potientielle iværksættere kunne høre nogle foredrag fra tidligere iværksættere og samtidig måske skabe nogle gode kontakter. Har kikket lidt på forskellige foredragsholdere, men de fleste er desværre temmelig dyre, så er lidt bange for, at det ikke kan hænge sammen økonomisk. Men hvis nogen af Jer kender nogen der evt. vil stille gratis op (eller for meget lidt) til den slags, vil jeg meget gerne høre fra Jer.


 


Fortsat god dag.


 


Thomas




 


 
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)