Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"begynder" spg. til affiliate

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg er igang med en ny side hvor der bla. vil være noget affiliate, har jeg meldt mig til et par netværk.

F,eks er der en kampagne for http://www.expedia.dk/

Kan jeg så i praksis udforme den på min side - mere eller mindre - som jeg lyster - altså vil jeg gerne blot have den øverste venstre firkant ( selve søgedelen) ?

Og endda måske udforme den så den på en af mine undersider kun søger hoteller - og en anden underside kun søger for fly ( så det passer bedre i min sidemenu..

Der står så det er en "kampagne" - betyder det at om f.eks nogle måneder kan jeg ikke bruge den søgefunktion mere - eller blot ikke får betaling ved salg ?

Håber i forstår spørgsmålet :)

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 15:42

Jesper Laugesen:

Der står så det er en "kampagne" - betyder det at om f.eks nogle måneder kan jeg ikke bruge den søgefunktion mere - eller blot ikke får betaling ved salg ?

Håber i forstår spørgsmålet :)

Håber du kan være lidt mere konkret :)

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 15:51

Hej Åsgeir

Det er nogle gange vanskeligt at formulere præcise spg. , når man ikke rigtig ved så meget om emnet :)

Men imellemtiden har jeg fundet ud af at affiliatenetværkene har noget der hedder hhv,

kampagne - som er tidsbegrænsede - måske 1 -3 mdr.

Programmer - som typisk fortsætter "uendeligt"

Så hvis det stemmer - løser det mit problem/spg.

Jeg er dog interesseret i at høre fra en som har erfaring med at lægge disse programmer/kampagner ind på egen hjemmeside - i mit tilfælde en wordpress, og som kan lære mig lidt mere om emnet.

Som nævnt i anden tråd kan man skrive til mig på jesper@thai-invest.dk , hvis man tilbyder en sådan assistance.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)