Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Moneybookers hjælp. De tager livet af mig!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære venner.

Jeg bruger pt moneybookers som betalingsgateway, men min statestik siger at ca. hver 3 sprænger fra efter de har udfyldt alle deres personlige oplysninger og går til den sikre betalingsside. Dem jeg har snakket med tror det er svindel og siger det virker utroværdigt. Det hele står da også på engelsk når man ryger til SSL siden.

Har i nogle forslag til hvordan jeg kan få den statestik ned? Uden at skal skifte til nets/pbs endnu. Jeg vil som udgangspunkt gerne have min sikret side gjort dansk i stedet for engelsk, men jeg kan ikke finde en løsning på problemet.

Håber i kan hjælpe.

Mange hilsner Simon

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil sætte stor pris på en hjælpende hånd, kan jeg være jer behjælpelige på en anden måde så må i bare sige til.

Fra Ørum Djurs
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 40
Fra  FairSSL ApS Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Vi har stået med nogle af de samme udfordringer. Har prøvet både PayPal, Moneybookers, e-wire og et par andre.

Moneybookers havde vi kun problemer med, de reklamerer med at fungere som en normal betalingsgateway, men i virkeligheden kræver de at kunderne opretter en konto - så rent faktisk mere besværligt end PayPal som tillader betaling uden.

Derudover tog det flere måneder at få vores penge tilbage fordi de hele tiden låser en del af pengene. Selv efter vi stoppede med at bruge det, kunne vi kun få pengene efter vi havde lukket kontoen hos dem.

Vi er selv endt med en løsning som blev langt billigere end PBS/Nets løsningen, både i opstart og procenter. Og vi kan tage betalt med VISA+Mastercard med vores eget layout. (epay + Euroline) Du kan se vores betalingsvindue her www.fairssl.dk/betal/

 

FairSSL ApSwww.FairSSL.dk - Vi gør SSL let!

SSL med dansk vejledning & support på 77 345 678

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)