Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lenovo ThinkPad T420s

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Apr 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle der har erfaringer med denne computer, kan anbefale eller kritisere?

Overvejer kraftigt at købe denne model til studiebrug (læser IT) + sidder meget ved computeren generelt.

E-opgaver.dk – En samling af opgaver fra universitetet.

Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Aug 11
Indlæg ialt: 313
Fra  Talium ApS Skrevet kl. 20:29

Jeg har selv Lenovo ThinkPad T400 til erhvervsbrug, og er umådeligt glad for den. Den er og har været yderst driftssikker.

Claus Fraussing Nielsen, cand.merc.aud.
Talium ApS - Regnskab og rådgivning

Tilmeldt 7. Apr 11
Skrevet kl. 18:53

Hej Claus

Dejligt at høre, jeg har bestemt at købe mig modellem som nævnt i overskriften.

Ved du hvor det er billigst/bedst/nemmest og købe Lenovo til privatbrug? 

Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Aug 11
Indlæg ialt: 313
Fra  Talium ApS Skrevet kl. 20:31

Ikke umiddelbart, men jeg er sikker på der er en amino eller to der kan give dig et glimrende tilbud Smile

Selv ville jeg nok kaste mig over EDB-priser, Pricerunner og hvad de ellers hedder allesammen.

Claus Fraussing Nielsen, cand.merc.aud.
Talium ApS - Regnskab og rådgivning

Fra København
Tilmeldt 26. May 06
Indlæg ialt: 380
Skrevet kl. 21:17

Jeg har også været utrolig glad for min, når den ellers har virket.

Først var der problemer med harddisken, og nu med skærmen. Laptops.dk vil desværre ikke lade handlen gå tilbage, og har hver gang skulle bruge 14 dages tid på reperationer.

Find en forhandler der er aut. Lenovo forhandler, min eneste anbefaling.

Fra Valby
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 118
Fra  Supportmand.dk Skrevet kl. 00:06

Jeg skal gerne give dig et tilbud på en Lenovo T420s, så kan du se om det er noget for dig. Send en besked til mig med hvad du ønsker, hvis det har interesse?

Mht. til sådanne fejl som John beskriver kan jeg kun sige, at en Lenovo med fejl tager man normalt mellem Lenovo og en selv. Er der problemer med ens computer tager de den ind til rep., derfor kan jeg også anbefale Lenovo.

Supportmand.dk - IT Konsulent - IT Rådgiver - Systemadministrator

Tilmeldt 11. May 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 00:17

Absolut en god computer, ingen tvivl om det, og vil man bruge pengene vil jeg ikke anbefale noget andet, nogensinde :)

Hvis du er studerende eller kender nogen som er (;)) - Så kan der spares rigtig mange penge på at købe i tyskland, www.ok1.de - De kan levere med DK tastatur, OS osv.

I DK skal du ikke forvente at kunne komme under 10.000+moms hvis du vil have den fra en "rigtig" Lenovo forhandler. (Og reelt set nok også en del mere)
Hos OK1 kan du i hvert fald spare momsen.

Der kan med fordel opgraderes til on-site garanti, det koster ikke meget, og hvis der mod forventning skulle være noget, så kommer der en reperatør til dig, laver det og kører igen. Vælger du uden (Og igennem en Lenovo forhandler hvis man vil være helt sikker på ikke at støde i problemer med det) er det heller ikke slemt, så bliver maskinen afhentet hos dig og leveret igen (Meget fleksibelt som oftest) ligeså, sidst jeg havde en maskine afsted blev den afhentet torsdag og leveret tilbage igen tirsdag - Så var der skiftet bundkort, alt plastik med slid (Selvom der intet var sagt om det) og et par andre ting som aldrig var nævnt - Det duer!

Tilmeldt 7. Apr 11
Skrevet kl. 14:38

Hej allesammen, mange tak for jeres svar.

Jeg er ikke noget computer freak og er derfor bare interesseret i, at værktøjet fungerer da jeg benytter den "konstant". Det virker derfor oplagt at købe min kommende computer hos en autoriseret forhandler.

Så må det gerne koste lidt ekstra, hvis servicen så også er det bedre.

Tilmeldt 22. Jun 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 15:33

Jeg sidder selv på en Lenovo Thinkpad 410.(Samme som 20'eren, bare med mindre skærm) Og jeg skal love dig for det er en computer med spark i. Den har alt hvad du overhovedet behøver. Fingerprint-reader som rent faktisk fungerer! LED-lys til oplysning af tastatur, Aluminiums chasis, den er ligeglad om du taber den ;-), Vejer ingen ting, dræn i tastaturet, Lenovo Think værktøjer der gør vedligeholdelse til en leg, gode højtalere, super godt webcam til video konferencer, og så indmaden! Det er altså en computer med smæk i. I7 CPU, 4 GB RAM(Kan udvides til 8 GB) Det eneste den ikke er helt top i er grafik. Til spil er den ikke den bedste. Men det regner jeg heller ikke du skal bruge den til :-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)