Hej Jeg skal have lavet et logo til en kommunikationskonsulent - Firmanavnet er Djurs Kommunikation - nogen der kan hjælpe for en fair pris? |
Jep tag kontakt til 1click.dk - De er billige og laver flotte logoer.
Hej Jeg skal have lavet et logo til en kommunikationskonsulent - Firmanavnet er Djurs Kommunikation - nogen der kan hjælpe for en fair pris? |
Blogger om heste og træning af heste på www.trændinhest.dk
Jep tag kontakt til 1click.dk - De er billige og laver flotte logoer. |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Normalt kr. 1000,- , men kører for tiden det til kr. 500,- for Amino´er. * korrektioner indtil du er tilfreds dbh. Brian |
Hej Nikoline Det kan vi lave til 495,- excl. moms - Evige iterationer - 4 forskellige udkast - Klar til tryk + online brug - Alle ønskede filformater Du kan se et par referencer her: ![]() ![]() Også har vi også designet logoet på BilligMagento.dk Dette er 2 logoer vi har lavet igennem vor svenske samarbejdspartner. |
Hej Nikoline. Har Djurs Kommunikation selv en klar idé om, hvilke budskaber det nye logo skal udsende? Hvis indehaveren ønsker at blive udfordret på sit selvbillede og få knivskarp hjælp til at vælge de rigtige budskaber og bagefter få lavet selve logoet, så falder min stemme på Cre8tive. Det koster mere end 500 kroner, men ikke mere end, at der er alle pengene værd for en seriøs konsulentvirksomhed. Og nej - det er ikke Cre8tive, som har lavet logoet på mit nuværende website :o) - det er hjemmebryg i PowerPoint og bliver snart udskiftet med et nyt logo fra Cre8tives hånd. Mvh Troels. |
Hej, Nikoline. Jeg har sendt dig en PM :-) De bedste hilsener, |
Did you get the logo? Because I have an awesome designer now! |
Jamen så vil jeg da nominere mig selv :) Hjemmeside: www.fotology.dk og referencer. Fortsat god dag. |
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant
Hej Brian, Har du nogen referencer? Jeg kunne nemlig godt finde på at tage imod det tilbud. :-) |
allanisaksen.dk - Online Digital Assistent
Hej Allan, skriver lige en PM til dig. Brian |