Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på vores nye site

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Fra  AGIZO Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

IværksætterGen:

Bahah :D - Jeg har lært om fibernet, men ikke noget vi arbejder med :)

Men ja må blankt indrømme at vi arbejder meget mere med pds.. Men der lyder super cool, selv om jeg ARDRIG gad lave connectere med fiber :)

- Emil

Hehe, det er da bare iorden. :-) Hvis du har interesse i det, kan jeg godt sende dig noget materiale på udstyret. Ellers står der en masse om det på www.nexans.com :-) 

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 16:39

Flot hjemmeside, absolut, eneste problem jeg kan se er søgemaskinerne, men det ser ud som om i har løst problemet nogenlunde. Husk dog at udfylde jeres meta tags, google ignorerer tomme meta tags, men for en sikkerhedsskyld bør i fjerne dem eller fylde dem ud. Godt arbejde :)

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 20:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Simon Greve:
Ja, vi er enige i, at det godt kan ligne et spil af en art :-) Men man opdager hurtigt, at man kan klikke på de forskellige bygninger, afhængigt af, hvem man er :-)

Nåh? opdager man hurtigt det? Wink

Hvis du ikke på forhånd havde briefet mig om, hvad der ventede, så havde du tabt mig allerede på første side.

Af to grunde:

1) Siden loader langsomt (det kan selvfølgelig være et forsøg på at fortælle mig, at jeg skal droppe min gammeldags kobberledning).

2) Når siden er loadet, så tænker jeg straks Sim City - og de sociale referencer oppe til højre bekræfter mig i, at jeg er landet helt forkert ift. mit behov for en seriøs leverandør af fibernet til min virksomhed.

Hvis du på et tidspunkt bad mig om at lave AdWords annoncering for din side, så ville jeg som det allerførste frasige mig alle former for resultatafhængig aflønning. Du kommer til at kæmpe med en høj afvisningsprocent med mindre I ændrer ret markant på forsiden, og det bliver op ad bakke at få en god forretning ud af klik-afregnet trafik, hvis du taber mange brugere allerede på forsiden.

Der er også en række andre detaljer, som bør justeres, fx. jeres af valg af hvid tekst på gul baggrund rundt omkring i diverse pop-up bokse. disse bokse er desuden også lidt af en pinsel.

Jeg ved godt, at I elsker jeres lille baby, men der skal arbejdes lidt med den, før den for alvor bliver til en smuk svane.

Mvh Troels.

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 20:58

Rigtig rigtig flot hjemmeside.

Men rammer den målgruppen ? Jeg kunne i starten ikke finde ud af at navigere. Måske skulle i sætte nogle pile ind, som viser menuen hurtigt, indtil brugeren begynder at navigere.

Men fedt design :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:39

Min ide var i kunne indsætte nogle info bokse udfra hvert punkt 

Midten stod kort intro tekst omkring hvad i tilbyder , der er pile hen til de andre ting i tilbyder .

Forvente ikke folk bruger måske 5 minutter eller 10 minutter og kan nu forstå alle menu punkter, det gjorde jeg da jeg ville give feedback på siden men tit har du kun 10 sekunder til at få folk til at fattet hvad produktet går ud på.

oveni kunne laves når man køre over med musen , kan man se en endnu længere intro tekste omkring den underside.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Fra  AGIZO Skrevet kl. 15:30

Hej alle

Mange tak for jeres feedback. Jeg har noteret alt der er nævnt, og er ved at danne mig et større overblik over alle forslag, således at vi kan få forbedret siden.

Endnu engang, tak fordi I gad bruge lidt tid på at komme med feedback, det var netop dét jeg søgte.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 13:34
Hello,
Here is the video feedback I made you:
Side 2 ud af 2 (17 indlæg)