Ja, vi er enige i, at det godt kan ligne et spil af en art :-) Men man opdager hurtigt, at man kan klikke på de forskellige bygninger, afhængigt af, hvem man er :-)
Nåh? opdager man hurtigt det? 
Hvis du ikke på forhånd havde briefet mig om, hvad der ventede, så havde du tabt mig allerede på første side.
Af to grunde:
1) Siden loader langsomt (det kan selvfølgelig være et forsøg på at fortælle mig, at jeg skal droppe min gammeldags kobberledning).
2) Når siden er loadet, så tænker jeg straks Sim City - og de sociale referencer oppe til højre bekræfter mig i, at jeg er landet helt forkert ift. mit behov for en seriøs leverandør af fibernet til min virksomhed.
Hvis du på et tidspunkt bad mig om at lave AdWords annoncering for din side, så ville jeg som det allerførste frasige mig alle former for resultatafhængig aflønning. Du kommer til at kæmpe med en høj afvisningsprocent med mindre I ændrer ret markant på forsiden, og det bliver op ad bakke at få en god forretning ud af klik-afregnet trafik, hvis du taber mange brugere allerede på forsiden.
Der er også en række andre detaljer, som bør justeres, fx. jeres af valg af hvid tekst på gul baggrund rundt omkring i diverse pop-up bokse. disse bokse er desuden også lidt af en pinsel.
Jeg ved godt, at I elsker jeres lille baby, men der skal arbejdes lidt med den, før den for alvor bliver til en smuk svane.
Mvh Troels.