Jeg bliver gang på gang overrasket over at se hvor mange penge der er i GoogleAdwords. |
Hej Kristian.
Google AdWords og Facebook giver annoncører mulighed for at lave målrettet markedsføring.
Når du fokuserer din markedsføringindsats netop der, hvor dine potentielle kunder befinder sig, så øger du sandsynligheden for at få et højt afkast af din investering.
Men der er ingen gevinstgaranti.
Selv ikke den dygtigste AdWords eller bedste Facebook konsulent kan sikre dig overskud på din bundlinje, hvis din hjemmeside ikke er i stand til at omsætte trafik til konverteringer/salg.
De eneste som er sikre vindere i dette spil er Google selv og så konsulenten.
Annoncørerne tjener kun penge, hvis de enten selv har læst ordentlig på lektien eller får kompetent hjælp udefra - og selv da kan det være voldsomt op ad bakke, hvis du fx. sælger børnetøj eller en anden varegruppe med indædt konkurrence og konkurrenter, som byder højere end der egentlig kan forsvares ift. deres bundlinje.
Mvh Troels.