Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøj med tryk? Hvor?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Nov 05
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, ny bruger her, søger lidt hjælp til start af virksomhed.

Jeg er interesseret i at lave et oplag af tøj, med tryk af eget design (tshirts, sweatshirts, mv.), men hvor går man hen for at få det trykt billigst?

Har kigget lidt på fjernøsten (Kina), men mon ikke den slags kan gøres billigt indenfor Europa? Måske en af jer kunne hjælpe mig

Mvh,
Martin
Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 22:34

Med venlig hilsen
René Nielsen

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 09:34

Hej Martin

Hvad er det mere specifikt du leder efter?

Jeg har selv lige startet op med tekstiltryk til meget lave priser. Mit speciale er små ordre, så på den måde kan du få lavet et par stykker af gangen. På den måde behøves du ikke sætte penge i et stort varelager og du kan se om designet sælger inden du bestiller de store partier hjem.
Kina og andre dele af fjernøsten er klart billigst på dette, men det bliver først interessant når du skal have mere end 2000 enheder.
Jeg har selv samarbejdsaftaler med trykkerier i Tyskland og Ukraine, så jeg kan også leverer de store ordre til en billig penge.

Kontakt mig endelig, så kan vi sætte os ned og finde ud af, om vi kan bruge hinanden til noget. 
Tilmeldt 30. Nov 05
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:09
Hej, jeg har prøvet alibaba''s søgeengine før, men folk dernede svarer åbenbart ikke på mail, derfor spurgte jeg om nogen indenfor europa.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)