Hej aminos |
Ingen salg til udlandet i webshop
|
Takker Men er der nogen steder i Prestashop 1.3.7 hvor denne funktion kan aktiveres? |
Hvis shoppen er på dansk, og der intet nævnes om levering til andre lande, så vil han formegentlig undgå kunder fra udlandet... Ellers kan han, som tidligere foreslået gøre det således, at kun DK kan vælges som leverings land. Desuden hjælper det, at skrive fragtpriserne til de enkelte lande evt med et flag. På den måde vil det være meget synligt for alle, at der kun leveres i DK... |
Forslagene lyder fornuftige. Han kan også begrænse handlen til Danmark ved kun at modtage Dankort og ikke kreditkort. |
|
Det vil jeg bestemt ikke anbefale! Der er relativt mange i Danmark, der ikke har et dankort. Det vil også udelukke dem. |
Det vil jeg gerne bakke op om. Jeg skimmede lige vores egne tal, og lidt over 20 % af vores ordrer "ikke Dankort". Og jeg er sikker på at det tal vil stige, eftersom bankerne tilsyneladende er blevet glade for at give kunderne debetcard i form af Visa Electron eller Mastercard, ligesom der er flere kunder der gerne vil have dem. |
Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk
Debet = ingen mulighed for overtræk... Så det er logisk nok, at bankerne giver disse kort ud til personer, som har lidt problemer med kontoen... Men hva vil bankerne egentlig leve af fremadrettet, hvis de ik gider låne penge ud mere? |
Jeg har kun haft Visa+Mastercard betaling i ca en uge, og det har givet en pæn ordre fremgang. Ca. 20-30% flere ordre. |