Jeg er lige gået i gang med at lave et par video tutorials, hvor jeg viser mine besøgende hvordan man gør forskellige ting.
Jeg har brug for et program der samtidig med at det optager mit skærmbillede også optager lyd i form af min stemme :)
Jeg bruger i øjeblikket CamStudio, men synes ikke det fungerer helt optimalt. Hvilke programmer bruger i? - Mine videoer fylder utroligt meget samtidig med at lyden ikke er helt optimal.
Jeg synes Camtasia fungerer ret godt. Tricket for mig var at investere i en helt billig mikrofon (jeg tror den kan fås for 150-200 kr i Fona, etc.), som du tilslutter med USB stick. Det eliminerer lige alle de overflødige lyde i rummet, og jeg synes det fungerer rigtig fint.
Jeg synes Camtasia fungerer ret godt. Tricket for mig var at investere i en helt billig mikrofon (jeg tror den kan fås for 150-200 kr i Fona, etc.), som du tilslutter med USB stick. Det eliminerer lige alle de overflødige lyde i rummet, og jeg synes det fungerer rigtig fint.
Mange hilsener Lise
Hej Lise, tak for dit input :)
Jeg har skam investeret i en ordentlig microfon, så det brude ikke være det der var problemet. Mit problem ligger mere i at lyden ikke afspilles på det rette tidspunkt i video og samtidig lagger lyden lidt til tider.
Udover dette er mit største problem at mine videoer kommer til at fylde utroligt meget. har lavet en video på 5 min, som fylder 200 mb, og der duer jo ikke at have liggende på en blog, hvor det er meninger der skal være mange videoer af den slags :)