Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er min performance i orden?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg er ved at prøve en ny serveropsætning af, og vil gerne høre din mening om ydelsen!? Så hvis du har et par minutter til overs vil du så ikke klikke lidt rundt på denne side : http://server1.lfweb.dk/

Der er både mulighed for at oprette nogle sider samt at uploade nogle filer.

På forhånd tak!

Mvh Lars

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:03

Jeg får en loadtid på 6,3 sekunder med Pingdom Tools. Det er ok uden at være prangende.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 20:12

Tak for det! Det er også bare en "basis" installation uden nogen form for cache, så der er mulighed for forbedringer! :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:42

Ja, på med noget caching. Jeg kørte også en concurrency test med Loadimpact, og det så fint ud op til 30 samtidige brugere, der knækkede loadkurven.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 21:10

Mange tak for hjælpen Kasper. Når jeg får sat noget cache på, og pillet lidt ved apache indstillingerne så skal den nok blive brugbar. :-)

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 21:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lars Nielsen:

Hejsa,

Jeg er ved at prøve en ny serveropsætning af, og vil gerne høre din mening om ydelsen!? Så hvis du har et par minutter til overs vil du så ikke klikke lidt rundt på denne side : http://server1.lfweb.dk/

Der er både mulighed for at oprette nogle sider samt at uploade nogle filer.

På forhånd tak!

Mvh Lars

Det kører fint nok her, men jeg forstår ikke hvilke performance problemer du forventer at løse med sådan en test.

En performance-test af et site uden indhold i databasen og med (formegentlig) 1 bruger på ad gangen kan ikke bruges til særlig meget. Under de forudsætninger ville jeg forvente at performance var stort set ligeså god på et standard 10 kr.'s webhotel.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:44

Lars Nielsen:

Mange tak for hjælpen Kasper. Når jeg får sat noget cache på, og pillet lidt ved apache indstillingerne så skal den nok blive brugbar. :-)

Jeps! Hvor hoster du sitet henne?

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 22:03

Mads: Ja det har du ret i. Den test er ikke meget værd, jeg ville bare have et par hurtige indtryk af om det kunne bruges. Der skal selvfølgelig meget mere loadtest og justering af indstillinger senere! :-)

Kasper : http://www.server4all.org/

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:11

Jeg synes egentlig, det er meget fornuftig at køre en benchmark-test på et clean setup. Det kan i hvert fald gøre det nemmere at finde flaskehalse senere.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)