Har en ven jeg hjalp og det tog 100 år og dag at få noget igennem og så var sælgeren væk og sitet blev aldrig lavet færdigt - men regningerne kom, det er den måde de opererer på, så hvis ikke man går hårdt til dem, så går de hårdt til kunden og tjener kassen uden at levere noget.
Det er naturligvis, mig bekendt, kun i de tilfælde hvor der foreligger en underskrift.
I dette tilfælde kommer de ingen vegne, hvis han altså ikke har skrevet under på noget eller bekræftet noget via mail.
Ja jeg har også prøvet med trusler m.m. fra deres side op til flere gange. Er dog ikke kaldt i Fogedretten.
Har aldrig skrevet noget under, ej hellere sendt e-mail. Dog forsøgte de sig alligevel. Så pas på.
Her sidste gan(juni 2011) undskyldte de med at der var tale om en fejltgelse, og jeg ville snarest få tilsendt en kreditnota.
Denne har jeg efterfølgeden rykket få flere gange indtil videre dog forgæves. Har dog gemt e-mailen hvir de undskylder.
De kører en skræmme politik og med håbet om at os selvstændige ikke har styr på parirbunkerne.
Men mød op i Fogedretten og bestrid kravene, og fasthold at du aldrig har modtaget ydelser fra dem.
Hop ikke på "limpinden" med at de forsøger at du skal dokumenterer dine indbetalinger, altså du har ikke betalt.
Ib Abildgaard
Råd & Mal